Kravhandläggare till välkänt energibolag

Arbetsbeskrivning

Poolia söker en kravhandläggare till vår kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid med start omgående och pågår till augusti. Urval och intervjuer sker löpande – välkommen med din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I din roll som kravhandläggare kommer du att ha daglig kontakt med kunder, både företag och privatpersoner, gällande deras elavtal och obetalda fakturor. Du kommer även arbeta med administrativa uppgifter så som bestridanden.

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör eller handläggare och som har erfarenhet av inkasso. Du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som i skrift och goda kunskaper i engelska. Du är systemkunnig och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Som person är du servicesinnad, kommunikativ och relationsbyggande. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och har förmåga att fatta egna beslut.

Om verksamheten
Liksom du är vi på Poolia specialister inom Administrativa tjänster, många av oss med egen erfarenhet av att arbeta i dessa roller. Vi är nämligen övertygade om att en av hörnstenarna för att göra ett riktigt bra arbete är engagemang och intresse för sitt område. Våra kunder återfinns inom bland annat små och stora företag, organisationer och myndigheter. Vi har erfarenhet av tillsättningar till både privat och offentlig sektor. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Förmåner:
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 15 maj 2019

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024