OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill vara med och arbeta med något av det viktigaste som finns, människors boende.
Viola slutar hos oss och vi söker nu hennes efterträdare.
Ett utvecklande och innehållsrikt arbete för rätt person!
Tjänsten omfattar många arbetsuppgifter av skiftande karaktär. En blandning av helt självständigt arbete och arbete i nära samarbete med andra.
Arbete med uthyrningsverksamheten är en huvuduppgift. Denna del innehåller avisering och debitering av hyror, ansvar för övrig fakturering och därmed huvudansvar för vår kundreskontra. Lägenhetsuthyrning och bemanning i receptionen ingår också.
Vi hanterar hela kravverksamheten i egen regi, vilket är den andra huvuduppgiften. Utskick av inkassokrav och ansökningar till Kronofogden är en del av de uppgifter som ingår.
Du kommer att vara kontaktperson i samarbetet med socialtjänsten.
Vitec Nova, Vitec Marknad och Inkasso Direkt är de system du till största delen arbetar i och vi förutsätter att du har erfarenhet av MS Office.
Vi vill att du har några års erfarenhet från arbete inom någon av tjänstens huvuduppgifter. Kanske arbetar du idag inom t ex socialtjänst, kronofogdemyndighet eller bankverksamhet.
För att passa för tjänsten bör du vara en noggrann, utåtriktad och driven person med stark integritet och skinn på näsan kombinerat med en stor portion empati. Du måste ha förmågan att lyssna och vara bekväm med att möta alla sorters människor samt kunna fatta egna beslut.
Tillträde så snart som möjligt efter överenskommelse.
Välkommen med Din ansökan senast 2013-11-03 till:
Kravhandläggare/uthyrare
AB Hudiksvallsbostäder
Box 1123
824 13 HUDIKSVALL.
eller via mail: jobb@hudiksvallsbostader.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Marknadschef Towe Lööv
0650-35419
Åsa Persson
0650-35410
Ekonomichef Anna Hedenberg
0650-354 18
Förvaltningschef Lars Ohlsson
0650-35406
VD Nils-Erik Blomdahl
0650-35423
Lars Ohlsson
0650-35406
Vision Åsa Persson
0650-35410