OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill vara med och sätta rutin för kravhantering i ett av Swecos större projekt. Här kommer du lägga en av de viktigaste grunderna i hela processen som Kravhanterare. Visst låter det spännande?
Ansök redan idag för att säkra en plats i vårt urval!
Dina arbetsuppgifter
Rollen som Kravhanterare är en viktig roll där du arbetar med att sätta rutin samt att rätt krav följs under hela byggprocessen, från tidigt skede till driftsättning.
Som Kravhanterare tar du reda på vilka krav som systematiskt ska följas upp och ser till att kravbilden är uppdaterad under projektets gång och verifieras samt dokumenteras i relevant system.
Det kan vara lagkrav, beställarkrav och interna krav som du tar fram tillsammans med projektledare, uppdragsledare och andra olika projektsamordnare i projektstyrningen.
Om Sweco
Sweco är ett av Europas största konsultbolag med inriktning mot anläggnings- och byggnadskonstruktion, installationsteknik, arkitektur, infrastruktur, energi och miljö. Tillsammans ser ni till att samhället har tillgång till el och rent vatten, effektiv infrastruktur och hållbara byggnader. Det här är ett företag som vill se dig utvecklas, det är ett välkomnande och öppet klimat där dina åsikter uppskattas och du får ta mycket ansvar redan från start.
Hållbarhet i samhället
Sweco har länge arbetat med frågor som handlar om hur samhället kan bli mer hållbart. Som samhällsbyggare har Sweco stora möjligheter att påverka framtiden. Hållbarhet är därför att ta ansvar för de tjänster dom levererar, nu och i framtiden. Sweco strävar efter att göra FN:s samtliga 17 globala mål till en naturlig del av deras uppdragsverksamhet - allt från planering till utförande, från tanke till lösning.
Din profil
Förutom din utbildning läggs stor vikt på din personlighet. Vi söker dig som gillar ordning och reda samt att skapa rutin och struktur. Du ska vara en doer, gilla planeringsarbete samt trivas i en detaljorienterad roll.
Skallkrav:
- Högskolexamen
- Minst 1 ås erfarenhet av arbete med till exempel planering, projektstyrning, projektledning etcetera
- Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
- Tidigare erfarenhet som kravhanterare
- Körkort B
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Startdatum: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Placeringsort: Malmö
Omfattning: Heltid
Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996