Kravsamordnare med erfarenhet av funktionalitet i biljett- och betalsyst...

Kravsamordnare med erfarenhet av funktionalitet i biljett- och betalsyst...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 11 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker en kravsamordnare med erfarenhet av funktionalitet i biljett- och betalsystem. Uppdraget avser att agera kravsamordnare för den systemutveckling som ska ske, samt att driva utveckling av biljett- och betalmotorn i systemet och kräver goda kunskaper i Bob-standarden.

Arbetsuppgifter:

Du kommer att arbeta nära kundens systemutvecklingsleverantör, och i nära samverkan med IT-projektledaren, interna och externa kravställare. Du kommer att ha många kontaktytor både inom och utanför kundens organisation.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med Bob-standarden.
- Erfarenhet från minst 2 projekt där konsulten agerat kravsamordnare för funktionalitet i biljett- och betalsystem.
- Arbetat på uppdrag av beställare inom offentlig förvaltning i minst 3 projekt i utvecklingen av Bob-baserat försäljningssystem.
- Agerat kravsamordnare i minst två projekt med Bob-systemintegrationer mot flera externa parter.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från minst 2 projekt där konsulten varit delaktig i produktutveckling i Bob-baserat försäljningssystem.
- Erfarenhet från minst 1 projekt där konsulten varit delaktig i kravsamordning mot redovisning och ekonomi.


Önskemål om personliga egenskaper:

- Kommunikativ
- Lösningsfokuserad
- Analytisk och strukturerad i sitt arbetssätt
- Självgående och drivande
- Tar ansvar för ledning av sitt och andras arbete


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 27 januari 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024