OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en person som vill arbeta som informatör hos en statlig myndighet i Stockholm. Som informatör kommer du att sköta det operativa och praktiska arbetet i projekt som myndigheten driver, samordna och engagera projektdeltagarna, organisera arbetet så att resurserna används väl och se till att resultat uppnås i tid samt följa upp och utvärdera arbetet. Även visst strategiskt arbete förekommer såsom att utforma kommunikation och aktivitetsplaner. Kravprofil - Högskoleutbildning med inriktning media/marknadsföring och eller kommunikation - Erfarenhet av arbete som projektledare är mycket meriterande - Har du erfarenhet av Lotus Notes och/eller Sharepoint så är det än mer meriterande - Du har goda allmänna datakunskaper - Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift Du är en strukturerad och noggrann person som trivs bäst i en miljö där arbetsuppgifterna är många och varierande. Du är vidare en social och kreativ person som är driven och engagerad i det du gör.