Kreativ Leveransledare sökes till expansivt bolag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vill du bli en del av ett spännande, ungt och expansivt bolag? Uppskattar du att få vara med och påverka och arbeta kreativt och utvecklande? Då har vi rollen för dig.

I rollen som leveransledare är du företagets länk mellan säljare, tekniker och kund, du koordinerar installation, service och löpande underhåll gentemot kunderna och säkerställer att varje leverans efterföljs med högsta kvalitén. Du har det övergripande ansvaret över implementeringen mot kund där varje leverans bildar sitt egna projekt. Du delegerar mot teknikerna och stämmer av med kunden att leveransen motsvarar förväntningarna. Du arbetar löpande med process- och rutin utveckling kring det dagliga arbetet.

Du kommer även ha en stor del i det dagliga arbetet med att beställa produkter, driftsättning, stämma av tidrapporter och hantera fakturor och påminnelser.

Denna tjänst är en rekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd av vår kund Office Development.



Om företaget
Vill du bli en del av Office Developments framgångsrika organisation? Detta är ett gyllene tillfälle att komma in ett ungt expansivt företag där du som medarbetare har fantastiska karriärmöjligheter.

Office Development är en helhetsleverantör inom telefonilösningar för företag. Office Development strävar hela tiden efter att ligga i framkant för att kunna bemöta dagens höga krav på samarbeta, arbeta effektivare, spara tid samt arbeta miljövänligare. För att kunna göra detta på bästa sätt är Office Development en heltäckande och operatörsoberoende aktör.



Din profil
Vi söker dig som har liknande erfarenhet av projektledning, har du arbetet inom telekombranschen är det mycket meriterande. Vi ser helst att du har några års arbetserfarenhet av att leda och koordinera leveranser gentemot kund. Du får gärna ha en teknisk ådra och ett intresse av att utveckla den kunskapen.

Som person är du drivande, energirik och initiativtagande. Du uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö med många bollar i luften och för dig är det självklart att genomföra varje projekt på ett noggrant och strukturerat sätt. Du är självständig teamplayer och har skinn på näsan men upplevs samtidigt som ödmjuk och nyfiken.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 alt. anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 16 februari 2017

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


27 november 2024

26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024