OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du några års erfarenhet av att hantera ekonomiadministrativa uppgifter och söker nu en tjänst där du får möjlighet att vidareutvecklas? Skulle du känna dig trygg i en miljö där din affärsengelska kommer att användas flitigt? Då är det här möjligheten för dig.
Beskrivning
Perido söker en driven och engagerad ekonomiassistent till vår kund, en välkänd och omtyckt affärskedja. Här blir du en del av det team som tillsammans ansvarar för kundreskontran och butiksredovisningen i de nordiska länderna. Du kommer bland annat att ge stöd i följande processer:
-Löpande bokföring
-Avstämningar av olika betalsätt såsom korttransaktioner, likvida medel, bank, autogiro, presentkort m.m.
-Periodisering av intäkter
-Fakturering av företagskunder
-Påminnelsehantering
-Avstämningsarbete i samband med bokslut
-Registervård av kundreskontra
-Backoffice support
Vår kund vill alltid ge sina butiker den bästa möjliga servicen, och det är därför viktigt att du är driven, självständig och framför allt hjälpsam i din arbetsroll. Dessutom är det en fördel om du är social och bra på att arbeta på ett strukturerat sätt. Tjänsten är placerad på vår kunds kontor i centrala Stockholm, varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Ungefär två års erfarenhet av uppgifter liknande de ovan
-Goda kunskaper i svenska såväl som affärsengelska
Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde snarast möjligt.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 30565DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
30565DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se