OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svensktalande Kredit Handläggare med ansvar för svenska kunder Som Kredit Handläggare i avdelningen for kundreskontran har du en spännande tjänst i en välfungerande internationell verksamhet.Tjänsten utgår från det skandinaviska huvudkontoret i Roskilde, Danmark.Från centrala Malmö är restiden ca.45 minutter.Vi tror på att medarbetarens framgång är Lyrecos framgång och som medarbetare i vår globala verksamhet har du många utvecklings- och karriärmöjligheter. Tillsammans med 6 andra medarbetare ingår du i ett kundreskontrateam som rapporterar till Credit Manager. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att bestå av: Skicka påminnelser till kunder, kundförfrågningar per telefon, kreditvärdering och arbete i vårt spärrorder system och även en viss bokföring av inbetalningar.Du bör ha solid kännedom om kundreskontra, gärna från internationell verksamhet.Det är en fördel om du har erfanehet av att arbeta med SAP R/3 4, 7 och MS Office-paketet.Du bör kunna svenska i tal och skrift samt kunna kommunicera på och förstå de övriga skandinaviska språken och engelska. För att trivas i din roll bör du vara en strukturerad, ansvarsfull och god teamplayer som kan ge kvalitativ support till kunder såväl som till kollegor.Är du dessutom utåtriktad och har ett gott humör är det en fördel.Du erbjuds en attraktiv lön motsvarande dina kvalifikationer och tjänstens krav. Läs gärna mer om oss på www.lyreco.dk.Vi önskar tillsätta tjänsten snarast möjligt, så skynda in med din ansökan senest 15 mars 2008.
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Manager Lasse Jansen
+45 23 33 11 56
Head of New Business Claus Skibby
+45 23 33 10 67