OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med utredning, administration samt kund- och leverantörskontakter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar administration kring såväl återlämnande av leasingfordon som avslut efter försäljningen av fordonet. I rollen ingår att göra beräkningar av försäljningspriser på fordon och ha kontinuerlig dialog med såväl andra interna avdelningar som återförsäljare och kunder. Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma i rollen.
Urval och intervjuer sker löpande.
Din profil
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och erfarenhet från liknande tjänster med fokus på kundservice och administration gärna med ekonomiska inslag. Goda kunskaper inom såväl svenska som engelska i både tal och skrift krävs för tjänsten.
För att lyckas i rollen som handläggare behöver du vara självgående samtidigt som du har god samarbetsförmåga och motiveras av att arbeta i team. I din yrkesroll är du ansvarsfull, strukturerad och flexibel för att klara av stundtals högt tempo och flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Eftersom du kommer att ha kontakt med både interna och externa intressenter ska du kunna skapa goda relationer och ha god kommunikativ förmåga.
Om oss
Pima Bemanning & Rekrytering AB är ett auktoriserat bemanningsföretag. Våra rekryterare och konsultchefer/chefer har mer än 25 års erfarenhet från att bemanna konsultuppdrag. Vi finns idag med kontor i Södertälje och i Stockholm. Läs mer på Pimabemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Sensky
Fredrika Rothoff
Sandra Rosengren
Ingela Stengel-Dahl
Ingela Stengel-Dahl
Ingela Stengel-Dahl
070-3789412