kund

kund

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Som Kundrådgivare arbetar du med att kommunicera med våra kunder via telefon och mail. För att lyckas i din roll hos oss behöver du ha datavana och kunna kommunicera på svenska både muntligt och skriftligt. Social kompetens är en viktig egenskap för att trivas med arbetsuppgiften.
Vi ser gärna att du som söker tjänsten:
•Har förmåga att lösa problem och vara positiv
•Är kommunikativ och talar flytande svenska
•Har god datavana
•Är engagerad och tar egna initiativ
•Strukturerad
•Har förmåga att sätta och uppnå mål
•Tycker om och är trygg med att tala i telefon
Arbetsuppgifter
•Hantera frågor gällande alla våra städtjänster via telefon och mail
•Boka städuppdrag åt nya och befintliga kunder via telefon och mail och dokumentera i vårt affärssystem, Timewave
•Kontakta kunder som gjort bokningsförfrågningar
•Registrera avtal
*hitta nya kunder




OM OSS
Skinande kakel Sverige grundades av ett familjeföretag med en 40-årig tradition som handlar om import och försäljning av keramiska kakel.
Samtidigt är vi dedikerade till städtjänster som vi har rik erfarenhet av.
Som kund hos oss får du alltid en noggrant utförd städning med nöjd kundgaranti, oavsett om det är hemstädning, flyttstädning eller fönsterputsning. Vårt mål är att ge dig tid till sådant som är viktigt för dig medan vi utför en omsorgsfull och noggrann städning hemma hos er, alltid till ett fast pris. Eftersom samtliga av våra hemstädningstjänster är miljöanpassade är du dessutom med och bidrar till en bättre miljö.
Vi utför hushållsarbete till bra pris, både till privatpersoner och företag i hela Stockholm.
Hos oss får du möjligheten att beställa veckostädning regelbundet eller anpassa efter dina behov.
Vi erbjuder en professionell, pålitlig och ansvarsfull städservice.




Är du intresserad?


Skicka din intresseanmälan tillsammans med ditt personliga brev och CV. Berätta varför vi ska välja just dig och vad det är som gör dig till det självklara valet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din kompletta ansökan så snart som möjligt.




Ansökan:
krav:
Om ni möjligt stöd från arbetsförmedlingen till ex..nystartsjobb eller annan fourm av stödar ..snälla kontakta oss. vi behöver duktiga personal.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: kontor Älvsjö
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 november 2021
  • Ansök senast: 19 december 2021

Postadress

varuvägen 9
Älvsjö, 12530

Liknande jobb


Mötesbokare

1 november 2024

Sales Support

Sales Support

31 oktober 2024

Säljtekniker

Säljtekniker

30 oktober 2024

Tender and Sales support specialist

Tender and Sales support specialist

29 oktober 2024