OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Kund- och entreprenadsupport kommer du att jobba brett med administration i en supportfunktion med syfte att ge kundupplevelser över förväntan. Du kommer vara behjälplig säljteamet med administration i form av att ta emot ärenden och boka besiktningar och kontroller. Utöver detta kommer du även avlasta projektledare i inkommande ärenden och kunduppföljningar. Andra ansvarsområden kan vara att hantera fakturor, reklamationer samt daglig kundvård. I din roll som Kund- och entreprenadsupport handlar mycket av ditt arbete om att hitta smarta lösningar för att göra kunden nöjd vilket i sin tur leder till att du utvecklar företaget och ger en bättre helhetslevereans. Övriga arbetsuppgifter kan innefatta dokumentationer och sammanställningar som löpandre ska inrapporteras.
Uppdraget är ett konsultuppdrag som är tänkt att påbörjas i början av april och sträcker sig sista juni 2022 då det är ett vikariat. Arbetstiderna är 8-17 med möjlighet till flextid under eget ansvar.
Om dig
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi. Vidare ser vi att du som söker har ett intresse och en förståelse för byggbranschen och för vilka problem och processer som kan uppstå när man köper ett hus. Då arbetet även innefattar ekonomi med fakturering och konteringar är tidigare erfarenheter av detta meriterande för tjänsten likaså erfarenhet av att arbeta administrativt. Har du dessutom vana av att arbeta som supportfunktion samt erfarenhet av byggbranschen är det här uppdraget för dig! Till det här uppdraget söker vi dig som brinner för kundvård och service i världsklass. Du är ordningsam, arbetar?strukturerat och tar fullt ansvar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du stöttar och hjälper dina?arbetskollegor. Du är positiv, öppen och trivs med att?förenkla och underlätta för andra människor.
Viktigt för tjänsten är:
- Treårig gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi
- Flytande svenska i tal och skrift
- Intresse för byggbranschen
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urvalet sker löpande under ansökningstiden.
Om företaget
"OBOS Sverige AB är Sveriges ledande huskoncern och marknadsför, tillverkar och bygger monteringsfärdiga trähus. Verksamheten bedrivs inom dotterbolagen Myresjöhus AB, SmålandsVillan AB, OBOS Mark AB och OBOS Projektutveckling AB. Årsomsättningen är cirka 3,3 miljarder kronor och antalet medarbetare ca 1000. Huvudkontoret är beläget i Myresjö, strax utanför Vetlanda i Småland, där vi också har Europas modernaste produktionsanläggning."
"Vi?ska vara en av Sveriges ledande bostadsutvecklare. Genom effektivt byggande och strategiska markköp finns vi där människor vill bo och leva."
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Tove Bohlin via Adecco 010 – 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147