Kund- & konsumentmedarbetare till Atria sökes!

Kund- & konsumentmedarbetare till Atria sökes!

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av Atrias kvalitetsteam? Nu får du chansen att söka en tjänst som fokuserar på kunder och konsumenter. Denna tjänst passar dig som är serviceinriktad, flexibel och kommunikativ. Är det dig jag beskriver? Sök tjänsten redan idag, start är omgående.

OM TJÄNSTEN
Till vår kund Atria söker vi nu en Kund- & konsumentmedarbetare. Atrias vision är att "Med passion och starka varumärken skapa inspirerande mat för varje tillfälle. Det uppnår vi bara om vi anställer de kunnigaste och mest engagerade medarbetarna och ser till att de trivs så bra som möjligt hos oss". Atria har sju fabriker som är utspridda från Malmö i söder till Sköllersta utanför Örebro i norr. Hos Atria produceras inspirerande mat under varumärken som Lönneberga, Sibylla, Lithells, Arboga pastej och Ridderheims. På Atria i Sköllersta arbetar det cirka 300 personer och det händer mycket spännande saker inom verksamheten. Vill du vara med på Atrias resa framåt? Skicka in en ansökan redan idag, urval sker löpande.

I rollen som Kund- & konsumentmedarbetare kommer du ansvara för Atrias kontakt med kunder och konsumenter. För att klara av arbetsrollen kommer du få kunskap kring Atrias produkter så att du kan ge bästa möjliga service. Du kommer även att kontinuerligt uppdatera Q & A:s gällande produktfrågor samt ha god kontroll på aktuella frågor om Atrias produkter, bl.a. genom omvärldsbevakning.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter är bland annat att vara ansvarig för att sköta Atrias kund- & konsumentkontakt som innebär:


* Att i olika kanaler svara på frågor från kunder & konsumenter gällande Atrias produkter och varumärken
* Att ta emot reklamationer och registrera dem i reklamationssystemet Easit
* Att hantera kommunikationen för reklamationer, internt & externt, via telefon och dator
* Säkerställa att processen finns dokumenterad och uppdaterad
* Hantera kundreturer
* Assistera vid återkallelser
* Ta fram relevant statistik/rapporter från system


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Har god datorvana och kunskap i Office365
- Kan kommunicera flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
- Innehar B-körkort då kollektivtrafiken inte alltid fungerar

Meriterande om du har:


* Eftergymnasial utbildning inom kommunikation, marknadsföring eller liknande
* Erfarenhet av att arbeta och vara superuser i IT-system, t.ex reklamationssystem


Som person är du:


* Serviceinriktad
* Noggrann
* Strukturerad
* Flexibel


Övrig information


* Start: omgående
* Omfattning: heltid tom sista december 2022 med chans till förlängning
* Placering: Sköllersta utanför Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2022
  • Ansök senast: 13 augusti 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024