OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Humana söker nu två kund- och assistentansvariga med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Falköping. Ena tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100% med tillträde juni 2017. Den andra tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat på ett år med bra möjlighet till förlängning med tillträde juli 2017.
Arbetsuppgifter:
Som kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring en person med funktionsnedsättning, också har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå. Du arbetar gentemot Försäkringskassan och kommuner, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord glädje, engagemang & ansvar och har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Körkort B är ett krav.
Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter. Som kund- och assistentansvarig får du stor erfarenhet av service samt personalfrågor.
På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Tjänstgöringsgrad: båda tjänsterna är 100%.
Arbetstider: Måndag-fredag dagtid.
Tillträde: tillsvidareanställningen har tillträde 2017-06-01 och vikariatet har tillträde 2017-07-01.
Sista ansökningsdag: 2017-05-05
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Tala om för oss vilken tjänst du söker.
Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk, men har du frågor vänligen maila liza.flemmegardsell@humana.se
Kontaktpersoner på detta företaget
anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig
Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig