Kund- och inköpssupport

Arbetsbeskrivning

Gnosjö Personaluthyrning AB är ett familjeföretag med 20 års erfarenhet av bemanningsbranschen. Vi hyr ut och rekryterar personal till företag vid behov, med rätt personal tillgodoser vi företag med lösningar för korta och långsiktiga behov. Vi strävar efter långvariga relationer med nöjda kunder. Vi är flexibla och arbetar med kundens bästa i intresse.


Söker du ett arbete där du får mycket kundkontakt och vill arbeta tillsammans i ett roligt team?

På uppdrag av kund söker vi en medarbetare för kund- och inköpssupport till en attraktiv arbetsplats, och expansivt företag där inte en dag är den andra lik.

Vi söker dig som är utåtriktad, initiativrik och naturligt kund- och serviceorienterad. Du ser till kundens behov och att vara en problemlösare är rutin i ditt arbetssätt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är registrera kundorder och inköpsorder. Sköta bevakning och uppföljning. Svara på frågor via telefon och mail. Sköta enklare bokföring, in- och utbetalningar. Enklare systemunderhåll (erfarenhet av MPS systemet Pyramid är ett plus). Du skall även vid ev. toppar i beläggning vara villig att hjälpa till i montering och packning.

Du behärskar både svenska och engelska språket i tal och skrift, använder ett vårdat och korrekt språk samt har goda datakunskaper.
Tidigare erfarenheter av kundtjänst och administrativa uppgifter är en fördel.

Ansök per mail: johanna@gnosjopersonal.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Häggman

Johanna Häggman

Johanna Häggman
0370-980 40 070-688 01 32

Sammanfattning

Besöksadress

Läroverksgatan 4
None

Postadress

Box 229
GNOSJÖ, 33525

Liknande jobb


1 oktober 2024