OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.
Om uppdraget
Du kommer att ingå i ett team där vi har en stark sammanhållning och en hjälpsam atmosfär. Detta är en ny tjänst som inkluderar en variation av administration, kundkontakt med inslag av sälj och sociala medier. Du kommer att ansvara för bobutikens reception, ge våra kunder förstklassig service och vara våra mäklare behjälplig i säljprocessen. Utöver detta kommer du att arbeta med bobutikens sociala medier.
Vem vi söker
Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenhet från en administrativ tjänst och är serviceinriktad och strukturerad. Vi är en bobutik där vi hjälps åt och gläds åt varandras framgångar, därav söker vi dig som är en lagspelare. Du är van att ta egna initiativ, trivs i sociala sammanhang och är lyhörd för din omgivning. Vidare ser vi att du har ett intresse för sociala medier och är kreativ i ditt arbete. Då detta är en helt ny tjänst hos oss bör du trivas med att vara med och forma rollen efter bobutikens behov.
Tjänsten är på heltid, tillträde enligt överenskommelse.
Meriterande om du har körkort B.
Ansökan
Vid frågor om tjänsten, kontakta Anton Eriksson. Du når Anton på anton.umea@svenskfast.se. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev.
Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/