Kund- och leveransservicemedarbetare, Malmö

Arbetsbeskrivning

I Lantmännens koncern är det Lantbruket som är hjärtat och som utgör vår kärnverksamhet. Med lantbruket som bas har vi byggt den breda affär som koncernen består av idag. Lantmännen har en unik värdekedja där vi tar ansvar från jord till bord varje dag. Till vår Kund- och leveransserviceavdelning i Malmö söker vi nu dig som vill arbeta med inriktning Nätsupport. Är du redo för din nästa utmaning inom kund- och leveransservice? Ser du dig själv som service-minded och lösningsorienterad? Då är detta något för dig!

Det här kommer du att göra
Som kundtjänstmedarbetare kommer du vara en del av nätsupportfunktionen inom kund- och leveransservice. Nätsupporten svarar på kundernas frågor om vår digitala kundportal LM2 via mail och telefon gällande exempelvis inloggning, mobilt bank-id, webbläsare och funktioner på sidan. Du kommer att vara en viktig del i den digitala utvecklingen för Lantmännen. Förutom att arbeta med nätsupportfrågor kommer du även att vara en del av det dagliga arbetet tillsammans med kund- och leveransservice. Du kommer därför vara delaktig i andra uppgifter såsom leveransfrågor, spannmålsfrågor, orderläggning via mail och telefon samt enklare administrativa uppgifter.

Det här behöver du för att lyckas och trivas
Du har:

- En god känsla för service
- God datorvana och lätt för att lära nya system. Kunskaper inom Movex/M3 eller andra affärssystem är meriterande
- Förmåga att självständigt prioritera och se vad som behöver göras
- Lätt för att kommunicera med andra och kan bidra till den goda stämningen på avdelningen

Du är:

- Öppen, positiv och lyhörd
- Handlingskraftig
- Prestigelös
- Flexibel
- Ansvarsfull och initiativtagande

Du delar våra värderingar – Öppenhet, Helhetssyn, Handlingskraft – och vårt löfte om att ta ansvar från jord till bord.

Vad vi erbjuder dig
En spännande roll där du får möjligheten att både utvecklas och utveckla. Hos Lantmännen blir du en del av ett större sammanhang, vi är en stor global koncern som därmed kan erbjuda spännande möjligheter i hela värdekedjan - från jord till bord. Vi har också ett starkt fokus på mångfald och vill att alla ska känna sig inkluderade. Här har du möjlighet att arbeta, växa och utvecklas inom många olika områden.

Du är placerad på huvudkontoret i Malmö och du rapporterar till Gruppchefen för Order, Reklamation & LM2. Tjänsten är ett vikariat på cirka ett år, med start till sommaren.

Låter det intressant?

Vi hoppas det! Du ansöker till tjänsten online, gärna så snart som möjligt men senast den 31 mars 2021. Urval sker löpande. Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Matilda Johansson, Gruppchef Order, Reklamation & LM2 på 010-556 05 42. Vi ser fram emot din ansökan!

Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Vi ägs av 20 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter 50 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar vi åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av våra mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Bonjour, Kungsörnen, GoGreen, Gooh, FINN CRISP, Korvbrödsbagarn och Hatting. Vårt företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos våra ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar vi tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lantmännen Agriculture
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Liknande jobb


25 november 2024