OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dagab Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Dagab Inköp & Logistik AB är en gemensam organisation för inköp, lager och transport till Willys, Hemköp och Axfoods övriga butikskedjor. Dagab Inköp & Logistik är en del av Axfood AB som är noterat på Nasdaq Stockholm AB:s Large Cap-lista. Hos oss ger drivkraft växtkraft – och inom koncernen utvecklas vi tillsammans.
Som medarbetare på Dagab blir du del av en företagskultur som kännetecknas av stort engagemang och gott kamratskap.
Är du redo att ta plats inom Axfood där kunden alltid står i centrum?
Arbetsuppgifter:
I rollen som kund - och logistikkoordinator tillhör du avdelningen som ansvarar för de externa butiker som Dagab samarbetar med. Syftet med rollen är att tillsammans med avtalsansvariga se till att allting fungerar i praktiken för alla butiker, varje dag. Ni tillhandahåller Dagabs kunder expertkunskap inom pris & sortiment, logistik, servicegrad och administration. Som kund- och logistikkoordinator är du ansvarig för den operativa driften mot kund inom samtliga områden. Rollen innebär dels att koordinera kundens önskemål med interna kontaktytor och processer, dels att administrera och kvalitetssäkra data kopplat till pris, sortiment och kampanj. Vidare prioriterar du uppgifter från kund utifrån en affärsmässig synvinkel och driver förbättringsarbete inom effektivisering av den dagliga administrationen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning, gärna inom logistik, ekonomi eller inköp
• Meriterande med arbetslivserfarenhet som inköpsassistent, Supply Planner eller försäljning inom retail där du skapat dig en god förståelse för varuförsörjning
• Goda kunskaper i Excel
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i såväl svenska som engelska
• Meriterande med kunskaper i SAP och om du arbetat med service gentemot B2B
Här trivs du som vågar ta för dig, tar initiativ och har förmågan att leda dig själv i det dagliga arbetet. Vi tror att du får energi av att arbeta i högt tempo och kan lösa frågor utan givna svar. Vidare tror vi att du är kommunikativ och har förmågan att bygga goda och långsiktiga relationer. Slutligen har du en analytisk förmåga samt arbetar strukturerat och lösningsorienterat för att nå goda resultat trots en miljö med ett högt tempo.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Torsplan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund