Kund- och medarbetaransvarig till Jobzone - branschens bästa arbetsgivare!

Arbetsbeskrivning

Vill du ansvara för vårt affärsområde gentemot ett av Sveriges mest välrenommerade varumärken?  
Jobzone är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med verksamhet i Norge och Sverige.

Jobzone driver sin operativa verksamhet genom kund- och medarbetaransvariga (KMA). Våra KMA genomför affärer från ax till limpa; försäljning, rekrytering, tillsättning, uppföljning, kundkontakt och medarbetaransvar. Ett koncept som är mycket uppskattat både hos kunder och medarbetare!

Nu ska vi bli en KMA till i vårt team på Jobzone!

Till vårt varuhussegment i Stockholm söker vi nu en KMA för att driva och förvalta vårt redan starka affärsområde.

Affärsområdet sköter entreprenaduppdrag som består i att både inne på och ute kring varuhusen fylla på köphjälpmedel, rangera vagnar, städa runt varuhusen, markskötsel med mera. Vi har egna maskinparker på två av siterna.

Ditt fokus kommer i mångt och mycket ligga på medarbetaransvaret och du kommer ha ca 45 underställda fördelat i tre team på våra varuhus. Det är du som kommer ha det övergripande ansvaret, där en viktig del i tjänsten är att motivera och utveckla de tre platscheferna som rapporterar till dig.

I tjänsten ingår även att ha daglig kontakt med kunden, som är ett av Sveriges mest välrenommerade varumärken. Det gäller för dig som ansvarig att sätta dig in i kundens verksamhet och exempelvis ha koll på förväntade ”besökspeakar” och personalplanera därefter, tillgodose kundens önskemål och lyssna in förväntningar för att sedan samordna detta med Jobzones personal på platsen. 

Vi har kontorsplatser på varuhusen. Tanken är att du kommer vara ute på plats ca 2 dagar i veckan och inne på vårt huvudkontor i Globen resterande tid. Du kommer att bli en del av vårt härliga KMA-team som i dagsläget består av tio personer!

Exempel på arbetsuppgifter kan vara:

- Rekrytera nya medarbetare till uppdraget
- Säkerställa rätt kompetens på medarbetare
- Hålla medarbetarsamtal
- Kundvård och kundkontakt
- Merförsäljning
- Administration
- Tidrapportering
- Inköp

Vem tror vi passar för tjänsten?

En framgångsfaktor i denna tjänst är att du har ett tydligt ledarskap och en motiverande inställning. Du behöver ha en god människokännedom och en problemlösande förmåga.

En annan mycket viktig del är att du har förmågan att kunna planera både kort- och långsiktigt samt att du kan avsluta saker och få dem ur händerna på ett effektivt sätt. 

Du har erfarenhet av ledarskap i någon form och är van att hantera personal, jobba proaktivt och se de större perspektiven. Har du jobbat med budgetansvar och har en ekonomisk förståelse är det meriterande för tjänsten.

Personliga egenskaper som driv, engagemang och viljan att alltid göra det lilla extra betyder mycket hos oss på Jobzone!

Krav för tjänsten 

- Ledarskapserfarenhet
- B- körkort
- Tillgång till egen bil
- Svenska obehindrat i tal och skrift

Villkor

Tjänsten är på heltid, dagtid. Månadslön enligt överenskommelse.

Jobzone erbjuder en arbetsplats där vi har roligt på jobbet samtidigt som vi jobbar hårt mot våra mål. Här bjuds det allt som oftast på trevliga personalaktiviteter och årliga resor tillsammans. Som KMA kommer du att på sikt att få ta del av vårt vinstdelningssystem. 

Vill du arbeta tillsammans med oss? Ansök om tjänsten redan idag, vi kommer intervjua löpande och tillsättning sker så snart vi hittat rätt person!

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Nevenius
070-1678514

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • 100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
  • Publicerat: 20 april 2018

Besöksadress

Terminalvägen 47
None

Postadress

Terminalvägen 47
Skillingaryd, 56831

Liknande jobb


CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024