Kund- och personalansvarig

Kund- och personalansvarig

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter dig som vill vara med och göra världen till en bättre plats!

Familjeföretaget Plusfamiljen har sedan 2006 erbjudit personlig assistans med ett helhetsgrepp. Våra kunder finns över hela Sverige och i alla åldrar. Hos oss är det självklart att ge varje människa rätten att leva sitt liv efter sin dröm. Att jobba inom Plusfamiljen innebär att vara del av något större. Vårt arbete handlar i första hand om att göra skillnad för människor som behöver det som mest. Oavsett vilken yrkesroll du har hos oss är det något som utmärker oss i både vårt sätt att jobba och vår gemenskap.

Som kund- och personalansvarig i Plusfamiljen har du ett helhetsansvar för dina tilldelade kunder och dess personliga assistans. Det innebär även att du är närmsta chef för våra medarbetare som är kopplade till dina kunder. Du arbetar nära dina kunder och det är viktigt att du lär känna dem och deras behov för att kunna ge den service Plusfamiljen står för. Du representerar Plusfamiljen hos kunden samt kunden hos Plusfamiljen och är länken mellan kund, assistenter och ledning. Din uppgift är att ligga steget före med proaktiv kundvård men även att lösa problem och klagomål när det uppstår.

Dina arbetsuppgifter som kundansvarig innefattar – Kundvård, kvalitetsarbete, viss kontakt med myndigheter, administration, planering och rapportering.

Dina arbetsuppgifter som personalansvarig innefattar – Personalledning, rekrytering, personalmöten, schemaläggning & bemanning, utveckling-och lönesamtal, arbetsrätt, arbetsmiljö, konflikthantering samt bakjour varannan vecka.

Dina dagar kommer se olika ut med varierande arbetsuppgifter. Då vi har kunder i stora delar av Sverige innebär det en del resor och arbete kvällstid.

Vi söker dig som har några års erfarenhet av att jobba inom assistansbranschen som kundansvarig eller i liknande roll.
Du har en naturligt hög servicenivå och ser det som en självklarhet med förebyggande kundvård. Du trivs samtidigt av personalansvar och i ledarrollen. Som person är du en relationsskapare och du finner det enkelt att kommunicera med människor oavsett bakgrund. Du är en riktig problemlösare och är det något du inte kan, så har du inställningen att du kan lära dig. Du är också grym på att planera, strukturera och följa upp.

Det viktigaste är dock att vi matchar varandra. Är du inkännande, engagerad och har en genuin vilja att göra skillnad? Och framför allt har hjärtat på rätta stället. Då är det stor chans att du är rätt för jobbet! Vi förväntar oss nämligen att du bidrar med entusiasm, nyfikenhet, skratt och värme här hos oss!

Då tjänsten innefattar en del resor är körkort att föredra.

Om du vill, har du möjlighet att skicka med en kort film tillsammans med ditt cv, där du berättar kort varför du tror att du passar för tjänsten (absolut inget krav för ansökan).

Tjänsten är på heltid, tillträde efter överenskommelse.

Placering: Stockholm.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Plusfamiljen Assistans
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2023
  • Ansök senast: 23 mars 2023

Liknande jobb


25 november 2024

CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024