OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar efter dig som vill vara med och göra världen till en härligare plats!
Familjeföretaget Plusfamiljen har sedan 2006 erbjudit personlig assistans med ett helhetsgrepp. Vårt uppdrag är att skapa en kvalitativ assistans med mycket hjärta och personlighet. Med hög kvalité, engagemang och värme jobbar vi för att våra kunder ska kunna leva ett fullvärdigt och berikande liv, med frihet att forma det efter sina egna önskemål. Att jobba inom Plusfamiljen innebär att vara del av något större. Vårt arbete handlar i första hand om att göra skillnad för människor som behöver det som mest.
Som kund- och personalansvarig i Plusfamiljen har du ett helhetsansvar för dina tilldelade kunder och dess personliga assistans. Det innebär även att du är närmsta chef för våra medarbetare som är kopplade till dina kunder. Du arbetar nära dina kunder och det är viktigt att du lär känna dem och deras behov för att kunna ge den service Plusfamiljen står för. Du representerar Plusfamiljen hos kunden samt kunden hos Plusfamiljen och är länken mellan kund, assistenter och ledning. Din uppgift är att ligga steget före med proaktiv kundvård men även att lösa problem och klagomål när det uppstår.
Dina arbetsuppgifter som kundansvarig innefattar:
Kundvård, kvalitetsarbete, viss kontakt med myndigheter, administration, planering och rapportering.
Dina arbetsuppgifter som personalansvarig innefattar:
Personalledning, rekrytering, personalmöten, utveckling-och lönesamtal, arbetsrätt, arbetsmiljö, konflikthantering samt bakjour var tredje vecka.
Dina dagar kommer se olika ut med varierande arbetsuppgifter. Då vi har kunder i stora delar av Sverige innebär det en del resor och arbete kvällstid.
Vi söker dig som har några års erfarenhet av att jobba inom assistansbranschen som kundansvarig eller i liknande roll.
Du har en naturligt hög servicenivå och ser det som en självklarhet med förebyggande kundvård. Som person är du en relationsskapare och du finner det enkelt att kommunicera med människor oavsett bakgrund. Du är en riktig problemlösare och är det något du inte kan, så har du inställningen att du kan lära dig.
Det viktigaste är dock att vi matchar varandra! Är du inkännande, engagerad och har en genuin vilja att göra skillnad? Och framför allt har hjärtat på rätta stället. Då är det stor chans att du är rätt för jobbet! Vi förväntar oss nämligen att du bidrar med entusiasm, nyfikenhet och värme här hos oss!
Då tjänsten innefattar en del resor är körkort att föredra.
Om du vill, har du möjlighet att skicka med en kort film tillsammans med ditt cv, där du berättar kort varför du tror att du passar för tjänsten (absolut inget krav för ansökan).
Tjänsten är på heltid, tillträde efter överenskommelse.
Placering: Stockholm.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anne-Li Lodén
Anne-Li Lodén
Anne-Li Lodén
0852024000
Golli yarandpour