Kund och personalansvarig

Arbetsbeskrivning

I rollen som kund och personalansvarig ansvarar du för den dagliga driften som ges till kund och personliga assistenter. Varje kunds behov är individuellt anpassat vilket gör att du som kund och personalansvarig arbetar väldigt nära den operativa delen av verksamheten.

Du som söker bör ha dessa kvalifikationer:
* Tidigare erfarenhet av LSS-verksamhet samt god branschvana
* Arbetar individuellt och lösningsfokuserat
* Har förmågan att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
* Har en god förmåga att på egen hand strukturera din arbetsdag
* Har en mycket god servicekänsla
* Tidigare erfarenhet från arbetsledning


Fröken Fridas Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fröken Fridas Assistans AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön efter överenskommelse
  • Vi tillämpar 6 månaders provanställning
  • Publicerat: 13 januari 2017

Liknande jobb


CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024