OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder till Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. I rollen som kund- och personalansvarig ansvarar du för att utveckla såväl befintliga kundkontakter som prospekts.Det ingår personalansvar där du kommer att fungera som ett stöd för medarbetarna i det dagliga arbetet samt för matchning mot kunduppdrag.Du är även ansvarig för den interna rekryteringsprocessen. Vi söker dig som stortrivs i rollen som säljare, har en förmåga att utveckla relationer och är förtroendeingivande.För att klara rollen som kund- och personalansvarig behöver du klara av ett högt arbetstempo och ändå vara strukturerad.Vi ser även att du har ett starkt driv, initiativförmåga och en servicemedvetenhet utöver det vanliga.Några års varierad arbetslivserfarenhet, kunskap inom arbetsrätt och akademisk utbildning är en fördel, MEN hur dina personliga egenskaper är väger tungt. Körkort och tillgång till bil är ett krav.Sista ansökningsdagen är den 31 augusti men intervjuer sker löpande.