Kund och personalansvarig Göteborg

Kund och personalansvarig Göteborg

Arbetsbeskrivning

Samuels Assistans har mer än 10 års erfarenhet från personlig assistans. Vi är kända för våra unika kunskaper inom personlig assistans, LSS – det är vi stolta över! Våra kunder och medarbetare vet att vi löser nästan alla problem som uppstår redan vid första telefonsamtalet. Det kallar vi service i världsklass!
Vi ger vårt yttersta för att våra kunder ska få bästa service och med högsta kvalitét. 


Tjänsten innebär att du ansvarar för våra kunder och planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål. Du kommer ha löpande kontakter med kunder och deras anhöriga, arbetsledare och personliga assistenter. Du blir ansvarig för kundens schemaläggning, assistenternas tidrapporter och rapportering till myndigheter


Vi söker dig som vill förändra livet för en annan människa och som alltid ger bästa service. Brinner du för att hjälpa människor och är kvalitetsmedveten? Då kan du vara en av oss


Har du erfarenhet av kundservice eller personlig assistans är det meriterande.


Du ska vara social, servicemedveten och ha en väl utvecklad samarbetsförmåga. Det krävs oerhört mycket tålamod. Som person vet du vart i livet du står, är strukturerad, noggrann och självgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Samuels Assistans AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2020
  • Ansök senast: 26 februari 2020

Postadress

Karl Johansgatan 100
Göteborg, 41455

Liknande jobb


Payroll and HR Coordinator

19 november 2024

Administratör med inriktning mot personaladministration

Administratör med inriktning mot personaladministration

19 november 2024

19 november 2024

Söker Distributionsansvarig (DA)

Söker Distributionsansvarig (DA)

19 november 2024