OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har sedan några månader öppnat upp dörrarna till vårt nya kontor i Klippan och söker nu dig som tror dig kunna bidra med entreprenörsanda och engagemang för att få kontoret att växa.
Som kundansvarig på Nordström assistans kommer du att arbeta med helheten kring våra kunders personliga assistans. Det innebär att du kommer att ha ansvar för såväl kunder som assistenter. Med din kunskap och med ett personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet för våra kunder och till att våra assistenter känner arbetsglädje, stolthet och lugn i sin arbetssituation.
Kundansvariga på Nordström assistans arbetar med personalplanering (rekrytering och bemanning), arbetsrätt samt arbetsmiljö och budget- och resultatarbete inom ramen för LSS-lagstiftningen. Det innebär ett arbete med helheten kring våra kunders personliga assistans och ett ansvar för såväl kunder som assistenter. I tjänsten krävs såväl kunskap som engagemang för att skapa trygghet för våra kunder i deras vardag och för att våra assistenter ska känna arbetsglädje, stolthet och lugn i sin arbetssituation.
Våra Kundansvariga har akademisk examen eller erfarenheter som motsvarar en sådan. De brinner för att leda, organisera och vidareutveckla arbetsgrupper. Vidare är våra Kundansvariga en integral del av vår verksamhet och dess utveckling. De är personer som vågar fatta egna beslut, lära sig nya saker och vågar ta hjälp när så behövs samt att prioritera. Kundansvariga besitter också ett tydligt kundfokus samt en stor dos social kompetens och servicekänsla.
I kontakten med samarbetspartners och myndigheter är Kundansvariga representanter för Nordström Assistans och ska som sådana verka för ett gott samarbete där vi strävar efter bästa möjliga utfall för våra kunder inom ramen för de regelverk som Nordström Assistans har att förhålla sig till.
Tjänsten är på heltid och är främst förlagd på kontorstid, men innefattar också en del resor och sena kvällar för att vi skall kunna ge våra kunder allra bästa service. Du kommer att ingå i ett team tillsammans med ytterligare en kundansvarig och en kundassistent.
Övernattningar på annan ort förekommer. Tjänsten påbörjas som en provanställning i sex månader. Vi tillämpar individuell lönesättning och innehar kollektivavtal.
Urvalet av kandidater kommer att ske löpande till vi har hittat rätt person till teamet.
För mer info, maila: martina@nordstromassistans.se. Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
David Ronàld
Ann-Sofi Kinnvall
0859900930