Kund- och personalansvarig till Nordström Assistans i Malmö.

Kund- och personalansvarig till Nordström Assistans i Malmö.

Arbetsbeskrivning

Vi söker en vikarierande kund- och personalansvarig till vårt Malmökontor. Anställningen avser sex månader, med chans till förlängning, med start omgående.

På Nordström assistans kommer du att arbeta med helheten kring våra kunders personliga assistans. Det innebär att du kommer att ha ansvar för såväl kunder som assistenter. Med din kunskap och med ett personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet för våra kunder och till att våra assistenter känner arbetsglädje, stolthet och lugn i sin arbetssituation.

Kundansvariga på Nordström assistans arbetar med personalplanering (rekrytering och bemanning), arbetsrätt samt arbetsmiljö och budget- och resultatarbete inom ramen för LSS-lagstiftningen. Det innebär ett arbete med helheten kring våra kunders personliga assistans och ett ansvar för såväl kunder som assistenter. I tjänsten krävs såväl kunskap som engagemang för att skapa trygghet för våra kunder i deras vardag och för att våra assistenter ska känna arbetsglädje, stolthet och lugn i sin arbetssituation.

Våra Kundansvariga har akademisk examen eller erfarenheter som motsvarar en sådan. De brinner för att leda, organisera och vidareutveckla arbetsgrupper. Vidare är våra Kundansvariga en integral del av vår verksamhet och dess utveckling. De är personer som vågar fatta egna beslut, lära sig nya saker och vågar ta hjälp när så behövs samt att prioritera. Kundansvariga besitter också ett tydligt kundfokus samt en stor dos social kompetens och servicekänsla.

I kontakten med samarbetspartners och myndigheter är Kundansvariga representanter för Nordström Assistans och ska som sådana verka för ett gott samarbete där vi strävar efter bästa möjliga utfall för våra kunder inom ramen för de regelverk som Nordström Assistans har att förhålla sig till.

Vi söker en vikarie vid ordinarie Kundansvariges frånvaro, till att börja med t.o.m 210930. Tjänsten är på heltid och är främst förlagd på kontorstid, men innefattar också en del resor och sena kvällar för att vi skall kunna ge våra kunder allra bästa service. Under coronapandemin begränsar vi de fysiska mötena avsevärt och de flesta sker digitalt. Du kommer att ingå i ett team tillsammans med fyra andra kundansvariga, en kontorsassistent och andra professioner på vårt kontor vid Mobilia.

I vår rekryteringsprocess kommer du att genomgå ett personlighetstest. Testet skickas ut efter att du gått vidare från första intervjun.

Rekryteringen sker löpande och avslutas när vi anser att vi har hittat vår näste medarbetare.

Övernattningar på annan ort förekommer. Individuell lönesättning. Kollektivavtal finns.

Kontaktpersoner på detta företaget

David Ronàld

Ann-Sofi Kinnvall
0859900930

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordström Assistans
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Besöksadress

Slussen, Stockholm
None

Postadress

Slussen
Stockholm, 11646

Liknande jobb


JATC söker Enhetschef/Föreståndare LSS, Järna

JATC söker Enhetschef/Föreståndare LSS, Järna

26 november 2024

Biträdande enhetschefer till arbete och försörjning

Biträdande enhetschefer till arbete och försörjning

26 november 2024

Enhetschef Funktionsstöd/LSS

Enhetschef Funktionsstöd/LSS

24 november 2024