Kund- och personalansvarig till vårt team i Falun

Kund- och personalansvarig till vårt team i Falun

Arbetsbeskrivning

Vårt mål och vilja är att ge alla livskvalitet – på riktigt!

Omtanken Assistans söker Kund- och personalansvarig
Omtanken Assistans har sedan starten 1994 anordnat personlig assistans åt människor med funktionsvariationer. Idag bedriver vi assistans från Sundsvall i norr till Trelleborg i söder, med huvudparten av våra uppdrag baserade i Dalarna. Vi tror på individuella lösningar där kunden alltid är i fokus och vi jobbar utifrån ledorden Familjära, Tillgängliga och Drivna. Tillsammans möjliggör vi för människor med olika funktionsvariationer att leva som andra och själva bestämma över sina liv. Idag sysselsätter Omtanken Assistans ca 300 personliga assistenter.
Vi växer och står nu inför att stärka upp vårt team i Falun och söker därför en driven och relationsskapande kollega att arbeta som Kund- och personalansvarig.

Arbetsuppgifter:
Som Kund- och personalansvarig kommer du att samordna den personliga assistansen för våra kunder utifrån deras önskemål och gällande föreskrifter. Din roll är mycket variationsrik och utvecklande, där ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter är knutna till den operativa delen av verksamheten där du bland annat arbetar med personalansvar, arbetsmiljö, rekrytering, bemanning, schemaläggning och kontakt med olika myndigheter.
En del av ditt arbete är även att vara bollplank för våra kunder och deras anhöriga. Till hjälp i ditt dagliga arbete har du ett team bestående av erfarna kollegor. Du rapporterar till VD och har mycket frihet under ansvar.
Vi värnar om en bra och samtida personalpolitik, där alla våra medarbetare ska må bra och trivas hos oss!

Din profil:
Vi söker dig som är relationsskapande, serviceinriktad och som har ett äkta genuint och brinnande intresse för människor. Du är en naturlig lagspelare men skall också trivas i att självständigt planera och driva ditt arbete framåt i enlighet med Omtanken Assistans värderingar och målsättningar. Du trivs med att ha flera processer igång parallellt i ditt arbete, så din strukturerings- och prioriteringsförmåga behöver vara på topp.
Har du erfarenhet av personlig assistans sedan tidigare är det meriterande men inte ett krav. Utbildning inom humaniora och viss ledarskap/chefserfarenhet är en fördel men vi kommer att lägga stor vikt på dina personliga egenskaper. Körkort B är ett krav.

Om tjänsten:
Stor möjlighet till personlig utveckling
Moderna datasystem att arbeta med som underlättar i arbetet
Fint och trivsamt kontor i Falun
Trevliga och erfarna kollegor
Tjänsten är dagtid med jour kvällar/helger enligt schema
Månadslön enligt överenskommelse
Friskvårdsbidrag
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Tillträde omgående eller efter överenskommelse


Urval och intervjuer kommer ske löpande så ansök redan idag!
Vi tar endast emot ansökningar via e-post sofie@omtankenassistans.se
Vi har tagit ställning till rekrytering och annonsering och avtackar oss vänligen men bestämt från externa rekryteringsbolag/tjänster.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Omtanken Assistans AB RÄTTVIK
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2023
  • Ansök senast: 24 februari 2023

Postadress

Gyllehemsvägen 29
RÄTTVIK, 79580

Liknande jobb


17 december 2024

Töreboda Kommun söker Enhetschef

Töreboda Kommun söker Enhetschef

17 december 2024