Kund- och säljsupport

Arbetsbeskrivning

Är du en administrativ klippa som gillar när det händer mycket? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Skydda i Danmark utökar nu sitt team med en kollega till Kund- och Säljsupport med placering i Roskilde. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Skydda är marknadsledande i Norden - som skyddsspecialist och distributör inom arbetsplatssäkerhet och personlig skyddsutrustning. Skydda Group har ca 90 anställda. Våra kontor finns i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Belgien och Nederländerna.
Utifrån vår vision om ”En värld där alla är säkra och trygga på jobbet” driver vi branschen framåt med ett noga utvalt sortiment och vårt arbete med att analysera branschen, tillhandahålla utbildningar och säkerställa att rätt personlig skyddsutrustning används till rätt riskmoment.
Om tjänsten
Skydda International söker en engagerad och proaktiv kollega till att jobba med kund- och säljsupport till sitt kontor i Roskilde. Rollen kommer att spela en central roll i att stödja våra försäljningschef och sälj- och samordningsledare. Rollen är en specialisttjänst med betoning på struktur och stark administrativ kompetens som kommer vara en viktig funktion för att säkerställa smidiga processer och stärka våra kundrelationer.
Du kommer var del av ett litet internationelt team med kollegor främst i Sverige, Tyskland och Danmark. Tillsammans med ytterligare en kollega rapporterar du till Försäljningschefen, det är ni tre som utgår från kontoret i Roskilde.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat

Ta emot och svara på externa kundförfrågningar av allmän karaktär


Hantering av dagliga kontorsuppgifter som e-post, dokumenthantering och arkivering


Säkerställ en effektiv kontorsdrift och förbättra arbetsprocesserna – inklusive användning av AI-verktyg för optimering


Hjälpa till med förberedelser inför butiksombyggnationer och nya produktlanseringar


Planera kampanjer i samarbete med kollegor


Hjälpa till med mindre marknadsföringsuppgifter som materialförberedelser, uppdatering av listor och kampanjplanering och bidra till nya marknadsföringsprojekt


Uppdatera och underhålla databaser och andra administrativa plattformar


Utför Excel-relaterade uppgifter som orderdistribution, uppdateringar av produktfiler, kampanjförberedelser och inställning av nya artiklar



Vem är du?
För att trivas i rollen jobbar du proaktivt och kan förutse utmaningar och agera snabbt. Du har en passion för tekniska lösningar och ser möjligheterna i att använda AI för att effektivisera arbetsprocesser och skapa mervärde. Rollen kommer innbära en del resor, främst inom de Nordiska länderna och Tyskland, så vi ser att du har möjlighet att resa ca 10-20 dagar om året. Office-paketet är en del av din vardag och främst har du kompetenser inom Excel. Eftersom Engelska är vårt koncernspråk så behöver du kunna kommunicerar bekvämt på Engelska i både tal och skrift. Har du dessutom kunskaper i Tyska är det en fördel och övriga Nordiska språk är en bonus.
Vi ser gärna att du har

Relevant arbetslivserfarenhet


En hög grad av självständighet och initiativförmåga


Körkort


Har du kunskaper i InDesign och Acrobat är det meriterande


Erfarenhet av AI-verktyg för att effektivisera arbetsprocesser är meriterande


Bra för dig att veta

En fast lön med möjlighet till prestationsbaserad bonus


Arbetstid 30 timmar/veckan


25 semesterdagar per år


En arbetsplats där du kan utvecklas professionellt i en internationell miljö


Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta hemifrån


Sjukförsäkring


Ett starkt fokus på medarbetarnas välbefinnande: "Alla ska vara säkra och friska på jobbet"


Är du den vi söker? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt dynamiska team på Skydda!

VÅR REKRYTERINGSPROCESS:
I denna process använder vi oss av löpande urval vilket innebär att vi fortlöpande går igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Intervjuer och tillsättning kan göras innan sista ansökningsdag. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi att kontakta dig för en intervju. I samband med detta får du information om upplägget för intervjun samt övriga steg i processen såsom ytterligare intervjuer, tester och referenstagning. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten.
Om du har frågor om tjänsten eller undrar något under processens gång är du välkommen att kontakta oss på job@skydda.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skydda
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2024
  • Ansök senast: 19 januari 2025

Postadress

Vistaforsvägen 3
ULRICEHAMN, 52337

Liknande jobb


Sales Support Specialist

Sales Support Specialist

18 december 2024

16 december 2024

16 december 2024