OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi nu en kund- och säljsupport som kommer ingå i Nordic Customer Service enheten. Vår kund arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov, och det är här du kan komma in! I rollen kommer du bland annat hantera beställningar och frågor från kunder och försäljning vad gäller vår kunds produkterbjudande. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att hantera orderleveranser, felaktiga beställningar och agera säljsupport.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- God förståelse för kunders behov och kan erbjuda utmärkt support och affärsnytta.
- Behärskar svenska flytande och engelska väl.
- Erfarenhet av kredittjänster och backoffice-arbete är meriterande men inte ett krav.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som kund- och säljsupport tror vi att du drivs av att leverera hög service, tycker om att ha kundkontakt och att arbeta nära andra delar av företaget. Vidare ser vi att du är noggrann, strukturerad och trivs med att ta ansvar. Du har också lätt för att förstå helheten, strävar efter att effektivisera med kundperspektivet i fokus samt drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.
Lön
Lön enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Uppdraget är på heltid och vår kund ser start för rollen 2022-01-03 och uppdraget förväntas löpa till 2022-12-31 med chans till förlängning. Du kommer bli anställd som konsult hos JobBusters och arbeta hos vår kund i Solna. Skicka gärna in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!