OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FOREX Bank levererar lösningar på vardagliga banktjänster.Företaget är sedan länge känt som Nordens ledande valutaföretag, med 90 bankbutiker i Norden och en bruttoomsättning på 28 miljarder SEK per år.Som bank erbjuder FOREX förmånligt sparande, blancolån, betalningar, internetbank och kortlösningar. Affärsmannaskap och kunden i fokus är ledord i FOREX Bank. Kundtjänstmedarbetare till FOREX Service Center Som serviceorienterad medarbetare på kundtjänst är du länken till kunderna .Du tar emot inkommande samtal, arbetar med rådgivning och är väl insatt i samtliga FOREX produkter.Du kan identifiera de tjänster som kunden är i behov av.Ordermottagning och reklamationer är också vanligt förekommande arbetsuppgifter.Du ger kundsupport till en eller flera organisationer och kontraktskunder. Du arbetar även med försäljning på utgående samtal, vilket bland annat innebär att du har kontakt med företag och enskilda hushåll.Uppdragen kan vara tillfälliga i form av marknadsundersökningar eller mer permanenta såsom rådgivning riktad mot specifika produkter.Telefonen och datorn är dina viktigaste arbetsverktyg.Du dokumenterar allt med hjälp av datorn och använder olika program beroende på uppgift.Internet, voice mail, e-post och fax är andra medel för att kommunicera och ge information till kunder och andra delar av organisationen.Många uppdrag förutsätter att du har en fördjupad kunskap inom ett område.Vi jobbar därför kontinuerligt med ökad produktkännedom.Vi ser gärna att du har erfarenhet av likande arbetsuppgifter inom branschen.Under kvartal 1 2008 flyttar vi in i en nyrenoverad centralt belägen lokal på Ängelhomsgatan i Malmö.Arbetet är schemalagt och utförs även på kvällar och helger.Följande egenskaper är viktiga för att bli framgångsrik: - Stor flexibilitet - Kundorienterat synsätt - Väl insatt i FOREX samtliga produkter och system - God kommunikationsförmåga.- Excellent servicegivare - Noggrann.- Goda datakunskaper Kontaktpersoner: