OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Familjeföretaget HD Rehab har i över 40 år utvecklat, tillverkat och marknadsfört komfortrullstolar. All produktutveckling, design och tillverkning sker i egna lokaler på Lidingö. HD Rehab hjälper människor att få en ökad livskvalitet. Våra produkter bidrar till att brukare, anhöriga och vårdare får en behaglig, trygg och enkel tillvaro. Våra produkter säljs i huvudsak till Sveriges landsting och kommuner samt på export.
Totalt är vi ca 25 anställda och många medarbetare har arbetat här i över 20 år. HD Rehab är ISO certifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 och ISO 13485.
Erbjudande
Vi söker en kund och supportansvarig till vår verksamhet på Lidingö.
Bra arbetsplats, lugnt och harmoniskt, stort eget ansvar, möjlighet att påverka och utveckla rollen.
Arbetsbeskrivning
- Kundsupport via telefon & E-post
- Ta emot och lägga in kundorder
- Genomföra in/utleveranser
- Boka/hantera transporter
- Kundfakturering
- Prishantering (prislistor)
- Tidsrapportering (personal)
- Visst kontorsansvar
Krav
- Mycket god vana och flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
- Noggrannhet gällande siffror och information.
- Mycket god svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
Meriterande
- Kunskaper i GARP