Kund- och verksamhetssupport

Kund- och verksamhetssupport

Arbetsbeskrivning

Om Rollen
Denna roll är vår kundtjänst. Det innebär att det är du som ansvarar och har kontakten med våra befintliga och blivande kunder. Via telefon och mail svarar du på frågor, hanterar bokningar och schemalägger vissa tjänster. Du ansvarar för förvaltning och uppdatering av vårt affärssystem Tengella.

Din placering är på plats på kontoret vilket gör att du är en viktig person när det kommer till att skapa trivsel och trygghet när såväl anställda som kunder kommer förbi. Du stöttar arbetsledare och finns tillgänglig för personalen när de har praktiska frågor gällande sitt arbete, kunder, schema, arbetskläder, körrutter m.m.

Tjänsten innebär även att du stödjer verksamheten med hantering av nycklar, bilar, arbetskläder och annan kontorsadministration till exempel inköp av förbrukningsmaterial.

För rätt person kan även arbetsuppgifter inom ekonomiadministration, likt fakturering, inbetalningar, kundreskontra och hantering av rutavdrag ingå.

Som Kund- och verksamhetssupport arbetar du nära VD, schemaläggare och chefer. Tillsammans är ni ett team som hugger i och gör det som krävs för att driva verksamheten framåt i en snabb operativ bransch med högt tempo.

Tjänsten är ett vikariat om minst 12 månader. Vi önskar tillträde så snart som möjligt, men senast april 2024.

Din Profil

• Gymnasieexamen
• Erfarenhet av arbete med kundbemötande och kundkontakt
• Meriterande om du tidigare arbetet i kundtjänst
• Meriterande om du tidigare arbetat med administrativa arbetsuppgifter
• Van datoranvändare med god systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• B-körkort

För att vi ska matcha varandra på bästa sätt behöver du vara en serviceinriktad, flexibel, prestigelös och självgående person. Du gillar ett högt tempo, kan snabbt skifta fokus och hantera att ingen dag är den andra lik. I kontakten med kunder är du lugn, uppmärksam och ger ett trevligt bemötande. Samtidigt som du är tydlig och står på dig när situationen kräver det.

Du är, och upplevs, som en stabil och trygg person som kan skilja på personligt och professionellt. Du tar ansvar för ditt område, är strukturerad och prioriterar dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt.

I denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, din attityd och ditt sätt att vara.

Vi Erbjuder
Anställningsvillkor: Vikariat på heltid i minst 12 månader

Tillträde: Enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt, men senast april 2024

Placering: Jönköping

Om Stormtrivs Jönköping
Stormtrivs har över 20 års erfarenhet från företags- och privatstäd och har alltid stått för personlig service med hög kvalitét. Vi är stolta över våra professionella medarbetare och att vi är en schysst arbetsgivare med kollektivavtal, bra villkor, försäkringar för vår personal. Vi förstår att våra medarbetare är det viktigaste vi har. Vårt mål är att skapa trygga och nöjda medarbetare som är måna om att leverera hög och jämn kvalité över tid för att skapa nöjda och återkommande kunder.

Stormtrivs i Jönköping AB är en del av Stormtrivskoncernen, som funnits i mer än 20 år. Vi har totalt cirka 250 medarbetare och en omsättning på cirka 100 MSEK. Stormtrivs har verksamhet i Jönköping, Linköping, Borås, Ulricehamn och Nässjö.

Din ansökan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta VD Kristoffer Lundin 076-669 84 36. Vid frågor om processen välkommen att kontakta HR-konsult Ellen Jacobs på 036-330 09 58

Sista ansökningsdag är 28:e januari. Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stella Rekrytering & Ledarskap AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2024
  • Ansök senast: 28 januari 2024

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024