Kund- & Orderadministratör till Kebomed

Arbetsbeskrivning

Om Bolaget

Kebomed är ett europeiskt bolag som marknadsför och distribuerar medicinteknisk utrustning till sjukvårdsinrättningar. Idag är de verksamma i 10 länder i Europa med huvudkontor i Köpenhamn. Bolaget erbjuder en produktportfölj som har ett brett utbud av kirurgisk utrustning, implantat och apparater. Kebomeds produktspecialister är specialiserade inom respektive område för att på bästa sätt kunna erbjuda kompetent rådgivning. Kebomeds medarbetare arbetar utifrån gemensamma värderingar gällande ansvar, engagemang, professionalism och trovärdighet.

Om tjänsten

Du erbjuds ett arbete med utvecklingsmöjligheter där du får vara med och göra skillnad. I Sverige arbetar idag totalt 9 personer och i rollen som kund- och orderadministratör kommer du att ingå i ett team av 3 personer. På Kebomed kommer du att bli en del av en erfaren, prestigelös och engagerad grupp i en positiv arbetsmiljö.

I rollen kommer du bland annat att arbeta med orderhantering och fakturering samt att stötta produktspecialisterna i diverse ärenden. Tjänsten inkluderar även att skicka och ta emot försändelser av varuprov till teknisk utrustning för mässor och utställningar. Du kommer att arbeta med kundtjänst via telefon och mejl samt att ta emot order från kunder. Det dagliga arbetet kommer bland annat bestå utav uppgifter som;

- Ordermottagning och orderläggning mot lagret i Danmark
- Kundtjänst via telefon och mejl samt reklamationshantering
- Fakturering samt uppföljning av faktureringar och sena betalningar


Om dig

Du är en driven person som kan arbeta självständigt med dina uppgifter och tar ett proaktivt ansvar för att lösa dem. Du trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och där du ges frihet under ansvar. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har förmågan att strukturera upp dina arbetsuppgifter. För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du;

- Har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice eller administration
- Är flytande i svenska tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska då det är bolagets koncernspråk
- Har eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Har systemvana eller tekniskt intresse


Meriterande

- Tidigare erfarenhet inom medtech branschen

Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Detta är en direktrekrytering där du anställs direkt hos Kebomed. Tillträde önskas så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstid. Bolaget sitter i lokaler i Upplands Väsby.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Isabell Åhlin på isabell.ahlin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2022
  • Ansök senast: 16 februari 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024

27 december 2024