OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som supportmedarbetare på Avantime kommer du att arbeta med förvaltning och support mot kund via telefon, ärendehanteringssystem och mejl Du kommer att jobba med felsökning och problemlösning, i de olika plattformar som våra kunder använder.
Du har förmågan att ta fram lösningsförslag tillsammans med teamet på Avantime samt presentera och kommunicera dessa. Du tar ansvar genom att följa hela processen från mottaget ärende tills dess att kunden är nöjd vid avslut och du har även ögonen öppna för återkommande ärenden.
Tjänsten passar dig som gillar att ha kontakt med människor, har ett logiskt tänkande och ett stort tekniskt intresse. Som person är du en problemlösare som vågar kasta dig in i lösningar. I ditt arbete tar du ansvar för resultatet och kommer med förslag på lösningar som driver ditt arbete framåt. Här får du möjligheten utvecklas inom alla Avantimes verksamhetsområden.
Du kommer att lyckas i rollen om du är duktig på att kommunicera, samarbeta, är nyfiken och intresserad – du är en person som vågar prova!
Kvalifikationer:
* Gymnasiekompetens med teknisk inriktning alt. motsvarande arbetslivserfarenhet.
* Du kan uttrycka dig i både tal och skrift, svenska och engelska. Du behöver också kunna prioritera för att nå deadlines när det kommer många saker samtidigt.
* Du kan utveckla samt effektivisera företagets supportrutiner vid behov samt upprätthålla en god kundrelation.
* Önskvärt är om du dessutom har kunskaper eller erfarenhet av WordPress, SharePoint, EpiServer och har arbetat med liknande arbetsuppgifter eller har erfarenhet av att arbeta med kundsupport.
* Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid i Stockholm, med tillträde omgående.
Recify AB är en rekryteringsplattform som hjälper arbetsgivare att öppna upp dörrarna för mobila ansökningar och där kandidater kan söka jobb utan CV.