Kundadministratör

Kundadministratör

Arbetsbeskrivning

Gällivare Energi AB har producerat och distribuerat vår egen energi i över 40 år och levererar idag fjärrvärme till privatpersoner och företag i Gällivare, Malmberget och Koskullskulle. Vi finns nära kunderna och erbjuder genuin trygghet och hög tillgänglighet genom enkel kontakt.
Vi har tillsammans med hela organisationen arbetat fram en värdegrund som anger vilken företagskultur vi eftersträvar, som vi kort och gott kallar för ”VARM”. Det betyder att vi arbetar med fokus på Vi-känsla, Ansvar, Respekt & Inkludering och Målinriktning, vilka är viktiga kärnvärden som ska vägleda oss i både beteenden och beslut. För oss är det viktigt att du kan vara med och bidra till denna kultur och att också du ser på områdena service och kundfokus som lika centrala som vi!
Vi söker en kundadministratör till Gällivare Energi!
Är du en fena på kundkontakter & struktur? Är variation & administration din grej? Får du saker att ske och är en lagspelare som delar med dig av dina idéer? Då är det här en roll för dig!
Om rollen
Då vår Emelie går vidare till annan tjänst efter åtta år hos oss söker vi nu efter vår nya kundansvarige och ”ansikte utåt”! I den här rollen blir du den medarbetare hos oss som kunderna kommer i kontakt med först och mest via vår växel eller kundportal/infomail med frågor, funderingar, synpunkter, fakturafrågor och andra ärenden. Internt handlar arbetet om kundadministration som t.ex. hantering av avtal, fakturahantering, framtagande av statistik, informationsspridning och viss kommunikation riktat mot kunder och på intranätet. Du kommer att fungera som en ”spindel i nätet” som ska vara uppdaterad kring olika pågående projekt i syfte att erbjuda kunderna en så kvalitativ service som möjligt och bidra med administrativt stöd till chefer och projektledare när så behövs.
Då Gällivare Energi är ett relativt litet bolag är våra arbetsuppgifter varierande och vi behöver samarbeta över befattnings-och avdelningsgränserna för att få allt att fungera på bästa sätt.
Din kompetens
Du har lägst gymnasial examen och gärna några års erfarenhet inom området administration, fakturahantering och/eller kundservice.
För att du ska trivas i den här rollen så behöver du, förutom att vara en fena på administration och struktur, vara duktig på att kommunicera på ett positivt sätt med olika typer av människor, vara trygg i dig själv och ha ett eget driv att ta reda på information och se vad som behöver bli gjort. Du har vana av att arbeta med digitala verktyg/system och vi önskar att du kommer till oss med egna idéer och vill utveckla vår verksamhet tillsammans med oss!
Att behärska svenska i tal och skrift är ett krav och B-körkort likaså. Vi eftersträvar mångfald i alla dess avseenden och ser det som en styrka med olika bakgrunder, perspektiv och erfarenheter.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig ett varierande och socialt jobb, trevliga kollegor och chefer, samt en bra kultur & arbetsmiljö. Utöver detta erbjuder vi friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt rikskort. Så sök nu och bli vår nya spindel i nätet & kollega!
Önskar du mer information om vårt företag hör gärna av dig till Per-Erik Kaati på telefon 0970-755 84 eller gå in på vår hemsida www.gallivareenergi.se
Skicka in din ansökan till jobbansokan@gallivareenergi.se
Sista ansökningsdag är 15 januari 2023

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gällivare Energi AB GÄLLIVARE
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 januari 2023
  • Ansök senast: 15 januari 2023

Postadress

BETONGVÄGEN 7
GÄLLIVARE, 98222

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024