OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra kunder söker vi nu en kundadministratör. Företaget är verksamt inom IT-branschen och finns i fyra länder. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med administration kring låntagares bruttolöneavdrag och försäkringar. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att bearbeta samt besvara frågor kring försäkringar, hantera och bevaka inkommande ärenden och frågor från kontaktpersoner via ärendehanteringssystem och mail. I tjänsten ingår även kundbesök och att ta fram och skicka månadsrapporter till kundbolagen. Du kommer att ingå i ett team men tjänsten innebär även mycket självständigt arbete. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet av administrativt arbete gärna från försäkrings- eller finansbranschen. Vidare skall du ha mycket goda kunskaper i MS Office och vi ser gärna att du behärskar engelska. Som person bör du vara utåtriktad och strukturerad samt tycka om att arbeta med service.