Kundadministratör sökes till GlobalConnect i Uppsala

Kundadministratör sökes till GlobalConnect i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Gillar du att arbeta med service, företagskunder, fakturor och struktur samt har vana vid att arbeta med system? Är du social, hjälpsam och engageras av att hitta lösningar? Då är du som gjord för rollen som Kundadministratör hos GlobalConnect! Om du har kommit en bit in i din karriär och vill utvecklas på ett professionellt företag i stark utveckling, är det hos GlobalConnect du ska vara.

GlobalConnect arbetar med att leverera Internet, Internetrelaterade produkter och en mängd olika tilläggstjänster till sina kunder. Kunderna är uteslutande företag och varierar i storlek, bransch och i sina behov av GlobalConnects tjänster. En befintlig kund som har frågor kring fakturor och liknande behöver få hjälp av Customer Support som spelar en mycket viktig roll. Som Kundadministratör på GlobalConnect arbetar du med att hjälpa dessa företag med deras frågor kring fakturor och produkter. Detta gör ni med hjälp av telefon och mejl samt kund- och fakturasystem. Du kommer att bli en del av ett härligt team som sitter tillsammans på GlobalConnects kontor vid stationen i Uppsala eller eventuellt på kontoret mitt i centrala Stockholm.

Tjänsten är på heltid och är man arbetar måndag till fredag mellan 08.00 – 17.00. Under arbetstiden har kunderna möjlighet att kontakta er mellan 09.00 – 15.00. Tjänsten är en inledande konsultroll med alla möjligheter till att efter en tid gå över till GlobalConnect.


Om företaget
We are GlobalConnect.We connect people and organizations across society. It starts with the foundation of our digital infrastructure and ends with all the things we enable. We strive to simplify the complicated. We live by our customer promise - being easy to work with. We turn visions into reality.

We are the leading supplier of fiber-based data communications and data centers in Northern Europe. Our mission is simple: we turn visions into reality by empowering society with connectivity.

Our 74.500-kilometer fiber network and 27.000 m2 of secure data centers form the platform of the next step on your digital journey. On top of this, you will have access to market-leading solutions within network solutions, IT security, IT outsourcing and unified communications. All to help you focus on your core business and growth.


Din profil
För att trivas i rollen som Kundadministratör finns det några egenskaper som vi tycker är extra viktiga.
Främst behöver du vara kundorienterad och ha en naturlig servicekänsla. Du har erfarenhet från tidigare serviceyrken och vill fortsätta utvecklas i en mer specialiserad roll. Du redo för ett ytterligare ett steg och finner glädje i administrativa uppgifter och tycker om siffror, fakturahantering och system.

Inom vår stora organisation behöver man även vara flexibel och prestigelös då man kan komma att få ta sig an arbetsuppgifter av stor variation. Den värld vi lever och verkar i förändras snabbt och i vårt arbetssätt måste vi alla ständigt vara en del i vår gemensamma förbättring. Du tycker därför om att förstå helheten i vår verksamhet och se vad övriga personer i teamet har för roll i kedjan. Att vara positiv, hjälpsam och kommunikativ kommer också vara egenskaper du har stor användning för. Vi värdesätter din personlighet men ser gärna olika erfarenheter i vår grupp. Du kan komma från tidigare yrken inom service, ekonomi, administration eller något annat.

Då du kommer att kommunicera med många olika personer i denna roll, talar och skriver du både svenska och engelska obehindrat.

Är det dig vi söker? Ansök idag då denna roll ska tillsättas omgående. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juli 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024