Kundadministratör till Bitcom

Kundadministratör till Bitcom

Arbetsbeskrivning

Kort om Bitcom:
Sedan slutet av 90-talet har vi levererat bredbandstjänster till hushåll i Sverige. Vårt mål är att alltid leverera bästa tänkbara uppkoppling och erbjuda förstklassig service!
Bitcom medverkar som bredbandsleverantör i de flesta stora stadsnät och hanterar alla typer av abonnemangsfrågor, såsom beställningar, hastighetsbyten, flytt, överlåtelser, tilläggstjänster mm.
Vi är ett expansivt företag och söker nu ytterligare en medarbetare till vårt team på kundservice.
Arbetsuppgifter:
Har du arbetat med kundservice i några år och känner dig redo att ta nästa steg?
Som kundadministratör hos oss har du ett helhetsansvar för att ta emot och sedan hantera och slutföra kundärenden.
Arbetet innebär många varierande arbetsuppgifter då det är olika typer av ärenden som ska hanteras under dagen och det innebär en omväxlande vardag.
Exempel på inkommande kundärenden som skall hanteras är beställningar och avslut av abonnemang för bredband och telefoni, tillägg och ändringar av pågående tjänster samt beställningar och avslut av tillvalstjänster.
Du arbetar tillsammans med övriga i teamet på vår administrativa avdelning med kundservice och administration.
För rätt person kommer det finnas stor utvecklingspotential då vi är ett företag i ständig förändring och det kommer utan tvekan finnas utrymme för att växa i rollen.
Som person är du:
Vi är ett litet företag och för oss är det viktigt att du passar in i vårt team och vi lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet men för att trivas i rollen tror vi att följande egenskaper stämmer in på dig:
- Du är serviceinriktad, noggrann och engagerad
- Du håller hög kvalitet i arbetet och tycker om att arbeta strukturerat
- Du är duktig på att hantera många olika arbetsuppgifter och har förmåga att prioritera
- Du är lyhörd för kundens behov och vill alltid ge bra service för att överträffa kundens förväntningar
- Du tar ansvar för brister och problem tills dess att det är löst
- Du har känsla för teamwork och gillar ett högt tempo
- Du har en vilja att lära dig nya saker och att utvecklas

Vi söker dig som har:
- Relevant gymnasieutbildning
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice
- God datorvana
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter från kundservicearbete inom IT och/eller bredband.
Vi erbjuder dig:
– Fast månadslön enligt kollektivavtal
– Friskvårdsbidrag
– Ett intressant och självständigt arbete
– Arbete i ett team med goa kollegor som hjälper och stöttar varandra
– Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget
Anställningsform
Heltid (100%)
Tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning
Fasta arbetstider (07.30-16.30 mån-fre)
Tillträde snarast
Sista ansökningsdag 2022-06-30. Urvalsprocessen görs löpande så vänta inte med din ansökan.
Mer information om oss hittar du på www.bitcom.se och www.seths.se.
Ansökningar och frågor om tjänsten mejlas till jobb@seths.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Seths Fiber & Telekom AB Mölndal
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Postadress

Argongatan 4
Mölndal, 43153

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024