OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en administratör till ett energibolag i Helsingborg! Uppdraget är med start omgående och pågår i 6 månader med chans till förlägning. Låter detta som något för dig? Sök redan idag, urval och intervjuer sker löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Teamet på Kundadministration ansvarar för verksamhetens administrativa arbetsuppgifter och processer kopplat till Företagskunder och Konsumenter. I rollen som Kundadministratör kommer du att ansvara för att hantera administrativa arbetsuppgifter kopplade till de tjänster bolaget erbjuder. I detta innefattas bland annat:
• Avtalshantering, leverantörsbyten, massomförhandlingar, fullmaktshantering, mätvärdeshantering
• Säljadministration
• Uppföljning och statistik
• Identifiera effektiviseringar och bidra till automatisering/effektivisering
• Återkoppling och kommunikation med kund där din expertis skapar kundvärde
Vem är du?
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieexamen och vill arbeta med administration. Som person är du noggrann, har lätt för att samarbeta med andra, engagerad, strukturerad och kan driva ditt eget arbete framåt samtidigt som du har förmågan att lyssna in andra. Har du tidigare erfarenhet av energibranschen är detta meriterande.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336