Kundadministratör till företag i söderort

Kundadministratör till företag i söderort

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Har du erfarenhet av administration och letar efter nästa utmaning? Då kan det här rätt tjänst för dig! I rollen som kundadministratör får du chansen att jobba med varierande administration samt kundkontakt via telefon och mail.

Som en del av kundsupporten hos vår kund får du chansen att vara del av en funktion under utveckling. Företaget är även på en stor tillväxtresa och det skapas ständigt nya möjligheter att utvecklas inom företaget.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som kundadministratör har du en bred och varierad roll där ditt främsta fokus ligger på att administrera kundärenden som kommer in via telefon, mail och ärendehanteringssystemet. Bland annat kommer dina arbetsuppgifter innefatta:

• Lägga upp nya kunder och i systemet
• Lägga till tjänster och kostnadsställen i avtal
• Kreditera fakturor
• Lägga in nya prislistor
• Sammanslagning av kunder

I denna roll jobbar du i flera olika system och får med tiden ta dig an allt mer komplicerade ärenden för att ständigt utvecklas och lära dig mer!

Kvalifikationer

• Minst 2 års erfarenhet av administration
• Erfarenhet av att använda telefon som arbetsverktyg
• God systemvana och kunskaper i Office-paketet
• Talar och skriver flytande på såväl svenska som engelska
• Erfarenhet av fakturahantering ses som mycket meriterande

För att lyckas i denna rollen tror vi att du som person är kommunikativ, logisk och lösningsorienterad. Du arbetar även noggrant och strukturerat samt är driven och ansvarstagande i din arbetsroll.

Övrigt

Start: Omgående

Placering: Telefonplan

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund. På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.

Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2023
  • Ansök senast: 22 juli 2023

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024