Kundadministratör till Preem

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Preem bildades i maj 1996 genom en sammanslagning av Texaco-stationer i hela Sverige och OK-stationer i södra och västra Sverige. Preem som varumärke etablerades på den svenska marknaden och idag är Preem Sveriges största drivmedelsbolag. Preem sysselsätter ungefär 3 000 personer inklusive partners och återförsäljare. Totalt har de en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år och omkring två tredjedelar av produktionen exporteras. Det innebär att Preem även är ett av Sveriges största exportföretag.

Om rollen

På Preem arbetar de utifrån de gemensamma värderingarna gällande ansvar, nyskapande och inkluderande. I rollen som kundadministratör för Preem kommer du att bli en del av ett Winback projekt, där du tillsammans med teamet kommer att bidra till kundens positiva upplevelse. Dina primära arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att;

- Kontakta tidigare kunder via telefon

- Erbjuda kundanpassade lösningar

- Föra statistik över insamlad information

- Bistå med service av högsta kvalitet

Om dig

För att vara framgångsrik i rollen som Kundadministratör tror vi att du har tidigare erfarenhet från ett servicerelaterat yrke. Du är en stjärna på service som alltid sätter kunden i fokus. Vidare är du lyhörd, ansvarstagande och kommunikativ och tycker att det är roligt med kundkontakt. Du talar och skriver flytande svenska samt har god datorvana. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.

Kvalifikationer

- Flytande i svenska i tal och skrift

- God datorvana

Tillträde och omfattning

Vår kund sitter i fina lokaler i Stadshagen. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Arbetstider är kontorstider måndag till fredag. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd som konsult via oss på Hero med våra goda villkor och förmåner.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Isabell Åhlin på isabell.ahlin@hero.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2022
  • Ansök senast: 9 januari 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024