Kundadministratör till SCA Obbola

Kundadministratör till SCA Obbola

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en kundadministratör inom sälj för uppdrag till SCA Obbola. Uppdraget är på heltid med start omgående och förväntas pågå till att börja med i 6 månader med chans till förlängning. Är du en passionerad serviceinriktad stjärna? Då ska du söka tjänsten! Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.

Om tjänsten
Till den här rollen söker vi dig som brinner för att ge utmärkt kundservice och skapa långsiktigt värdefulla relationer. Du är en självständig lagspelare och trivs i roller som ställer höga krav på eget ansvar och du har lätt att sätta dig in i hur hela leveranskedjan ut till våra kunder fungerar. Arbetet förutsätter ett gott siffersinne och att du är en god användare av affärssystem. Din arbetslivserfarenhet har du fått i roller där arbetat nära kunder och hanterat olika administrativa uppgifter. Vi värdesätter en relevant utbildningsbakgrund- exempelvis inom logistik, service eller ekonomi.

- Högkoleutbildning inom ekonomi, logisitk eller service eller likvärdigt
- Och/eller erfarenhet från kundservice inom B2B eller mer avancerad administration
- Förmåga att arbeta självständigt med stort kundfokus
- Noggrann och god förmåga att hantera siffror och affärssystem


Vem är du?
Vi söker dig som har relevant utbildning och gärna tidigare erfarenhet av kundservice, administration eller försäljning Det är en förutsättning att du har utmärkt kommunikationsförmåga i tal och skrift, både på svenska och engelska. Som person är du kommunikativ, lyhörd och öppen. Du har lätt för att bygga kontaktnät och uppskattar mötet med andra människor.

Du har lätt att jobba i en digital miljö och har lätt för att ta till sig nya system och arbetssätt. Du har goda kunskaper i Excel och gärna tidigare vana att arbeta i något affärssystem.

För oss är det också viktigt att ditt beteende samspelar med SCAs kärnvärden: respekt, högklassighet och ansvar.

Varmt välkommen in med din ansökan!



Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg

Rebecca Pettersson

Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Umeå AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2023
  • Ansök senast: 22 januari 2023

Besöksadress

Umestan företagspark, Umeå
None

Postadress

Umestan företagspark
Umeå, 90347

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024