OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Melius Assistans tillhandahåller individuellt utformade lösningar inom personlig assistans. Vi ser till att våra brukare får en god livskvalité genom att möjliggöra och förenkla för brukaren så att denne får stort inflytande och delaktighet i sin personliga assistans. Verksamheten bedrivs med största möjliga hänsyn och förståelse för brukarens behov av hjälp och stöd. Vår vision är att brukaren ska få en bättre personlig assistans med oss.
Vi växer och söker nu en kundansvarig till vårt huvudkontor i Örebro.
För att lyckas i rollen som kundansvarig är det viktigt att du kan sätta kunden och dina medarbetare i fokus. Du ska kunna kommunicera på ett bra sätt, vara öppen och social i ditt bemötande. Rollen innebär ett stort ansvar och dagliga kontakter med såväl kunder som medarbetare och myndigheter. Det är viktigt att du kan skapa och vårda relationer, du ska ha passion och brinna för att göra ett bra jobb.
Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:
* Ansvar för helheten kring uppdrag
* Arbetsmiljöansvar, utföra riskbedömningar
* Ekonomisk uppföljning av uppdrag
* Kundkontakter
* Myndighetskontakter
* Schemaläggning
* Övriga administrativa uppgifter på kontoret
Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning (socionom, personal- eller beteendevetenskaplig) eller motsvarande erfarenhet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom personlig assistans. Du kan själv ha ett funktionshinder eller ha en nära anhörig som har personlig assistans. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper.
Låter tjänsten intressant? skicka då en ansökan senast 31:a augusti till jobb@meliusassistans.se
Märk ansökan med "Kundansvarig Örebro"
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetsansvarig Simon Tekin
076-6309102