OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansia AB arbetar med Personlig assistans för funktionshindrade. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete oavsett det gäller valfrihet, ekonomi, juridisk hjälp, närhet, trygghet eller service. Vår målsättning är alltid densamma - Personlig assistans när den är som bäst. Assistansia grundades 2000. Vi är idag Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet. Huvudkontoret finns i Örebro. En av våra medarbetare på Assistansia ska vara tjänstledig, varför vi är i behov av[en kundansvarig till vårt kontor i Stockholm. Vi söker[en medarbetare med känsla för service och intresse för att arbeta med människor. För rätt person kan det finnas möjlighet[för en tillsvidare anställning. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Dagliga arbetsmoment är rekrytering, schemaplanering, administration av ansökningar, avtal, fullmakter, ekonomi, coacha arbetsgrupper[samt allmänna kontorsgöromål. Arbetet kräver att du är van vid hög servicenivå, högt tempo[och att du besitter en stor social kompetens.[Vi tror att du som[söker har en examen från[personaladministrativ utbildning eller motsvarande, alternativt erfarenhet från liknande[arbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av rekrytering. Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat med någon form av kundservice. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Så om du känner att du är en person som drivs av såväl stora som små utmaningar, tveka inte att söka tjänsten. B-körkort fordras. Då urval sker löpande ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.