Kundansvarig

Arbetsbeskrivning

Är du en teamspelare med rätt attityd?
Assistanspoolen i Färjestaden söker en engagerad Kundansvarig.

Assistanspoolen arbetar med människor. Vi är totalt 450 medarbetare och vårt huvudkontor ligger i Färjestaden på Öland. Vi är ett familjeföretag som startade 1994. För oss är det viktigt att personer med olika funktionsnedsättningar får den hjälp de behöver för att kunna leva ett så tryggt, normalt och innehållsrikt liv som möjligt utifrån sina egna förutsättningar.

Vårt varumärke står för "omtanke och värme" och detta genomsyrar vårt sätt att bemöta våra kunder, men också varandra. Vår värdegrund utgörs av TEKK; Tillit, Engagemang, Kompetens och Kommunikation. Värdeorden betyder mycket för oss. Vad betyder de för dig?

Till vårt kontor i Färjestaden söker vi nu en Kundansvarig. Du kommer att ingå i vårt team, som idag består av kundansvariga, verksamhetsadministratörer, teamsamordnare och ca 250 personliga assistenter. Till din hjälp har du stöd av funktionerna på vårt huvudkontor, dv.s, IT-marknadsföring, HR, Utveckling- och Utbildning mm.

Som kundansvarig leder du assistenter och teamsamordnare så att brukaren och dess anhöriga uppnår ett gott, förtroendefullt och långvarigt samarbete med Assistanspoolen.
Du rekryterar och introducerar nya medarbetare, du informerar och håller kontinuerliga personalmöten. I ditt personalansvar ligger också att hålla medarbetar- och lönesamtal. Regelbundna möten med kunder och anhöriga säkerställer den höga kvalitén hos oss.
Du är också med i olika nätverk som är givande och intressanta för tjänsten. Du har ett budgetansvar för ett visst område/antal kunder och i ditt ansvar ligger också att utveckla verksamheten ytterligare genom att utöka antalet kunder. Du ansvarar för dokumentation och arbetsmiljöarbetet kring dina kunder.

Vem är du?
Du har erfarenhet från personalledning och har arbetat med olika funktionshinder.
Du har tidigare erfarenhet från ett ekonomiskt helhetsansvar och från att upprätta budget. Du har också erfarenhet från försäljning, gärna försäljning genom relationer.
Som person är du utåtriktad och tycker om att jobba i team och är van att hantera svåra situationer. Du är förändringsbenägen och tycker det är roligt med utveckling och har intresse för tekniska lösningar.
Du har en relevant utbildning men det är ännu viktigare är att du har förståelse för vår verksamhet och de brukare och anhöriga som vi är ett stort stöd för.
En viss kännedom om de lagar som styr oss är positivt, men inte ett krav. Däremot kräver tjänsten att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift.

På grund av en del kortare resor i tjänsten kräver vi att du har körkort.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde efter överenskommelse.

Välkommen med din ansökan senast 27 juli. Vi vill ha dina ansökan via mail till carina@assistanspoolen.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundansvarig Alexander Teklehaimanot
0485-650 453
Vice VD Carina Ryder
0485-30377
Kundansvarig Kalle Karlsson
0485-650 457
Tf regionchef Carina Ryder
0485-650 454 0709-549 300
Kundansvarig Kalle Karlsson

Verksamhetsadmin Pernilla Lind
042 - 442 27 40
Verksamhetsadmin Pernilla Lind
0424422740 0723525319
Verksamhetsadmin Pernilla Lind

Sammanfattning

Besöksadress

O.D. Krooks gata 19
Helsingborg

Postadress

O.D. Krooks gata 19
Helsingborg, 25444

Liknande jobb


25 november 2024

CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024