OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BNP Paribas Personal Finance har verksamhet i mer än 30 länder världen över med 19 500 medarbetare och cirka 27 miljoner kunder. I norden har BNP Personal Finance verksamhet i Danmark, Norge och Sverige med totalt ca. 300 medarbetare. I Sverige används varumärket SevenDay Bank gentemot kunderna där affärsidén är att erbjuda enkla, prisvärda och lättillgängliga lån- och sparprodukter till konsumenter.
Hos SevenDay Bank arbetar du i ett företag med goda resultat, höga ambitioner och en solid tillväxt. Med en kultur som är resultat-driven och transparent är det en flexibel arbetsplats med nära relation mellan chef och medarbetare, samt en stark gemenskap. Just nu söker SevenDay två medarbetare till deras Customer Care and Retail Support team, välkommen med din ansökan redan idag!
Din roll
Vi söker dig som är i början av din karriär och som brinner för att leverera högkvalitativ service! Du kommer att ingå i ett härligt team och i en föränderlig miljö dör det finns utvecklingsmöjligheter för dig som vill arbeta inom ekonomi och finans.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Telefonkontakt med kunder och partners.
- Ta emot inkommande samtal från befintliga och potentiella kunder och hjälpa dem i frågor rörande lån, sparande och försäkringar.
- Kreditbedömning av inkomna låneansökningar.
- Övrig administration kopplat till SevenDays produkter.
- Merförsäljning i enlighet med uppsatt servicekoncept.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, kontorstid
Placering: Stockholm, Kista (möjlighet till distansarbete)
Anställningsform: Tjänsterna är konsultuppdrag till 31/8-22 via Clevry med möjlighet till förlängning
Din profil
Vem är du?
Vi söker dig som trivs att arbeta både självständigt och i team. Du är noggrann i ditt arbete och hittar ofta lösningar på eventuella problem. Du har ett positivt förhållningssätt och är flexibel. Du trivs i en kundorienterad roll då en stor del av arbetet kommer innebära att ge service till SevenDays kunder och partners via telefon och mail.
Vi ser gärna att du:
- Tycker om att utmana dig själv och har lätt att lära.
- Färdigställd gymnasieexamen, meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande.
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
- Stort plus om du har erfarenhet från arbeten inom kundtjänst, reception eller administration.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)