Kundansvarig

Kundansvarig

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Applied Systems AB är ett mjukvaruföretag som utvecklar och säljer ett av Sveriges ledande affärssystem för uthyrningsbranschen. Vårt egenutvecklade affärssystem AppSys Rent ger bättre kontroll och högre lönsamhet i uthyrningsverksamheter.

Vi drivs av att tänka nytt och gillar nya utmaningar. Vi drivs av att finna lösningar och vår nyfikenhet gör oss öppna för att hitta nya möjligheter tillsammans med våra kunder.
Bolaget, vilket ägs av Rickard Thuresson och Daniel Marcovici, har haft en stadigt positiv utveckling och redovisat vinst i samtliga bokslut sedan det första verksamhetsåret 2011.

Vi söker nu en kundansvarig till vårt huvudkontor i centrala Sölvesborg. I denna rekrytering samarbetar vi med Wikan Personal.


Dina arbetsuppgifter
I din roll som kundansvarig ansvarar du för, i dagsläget, ca ett hundratal kunder. Du ansvarar för att utveckla och underhålla våra kunder, såväl befintliga som potentiella. Du ser och förstår behovet i deras kundanpassade affärssystem och implementerar detta hos kund. En viktig del i det dagliga arbetet är skriftlig dokumentation.

Som kundansvarig jobbar du med kunder över hela Sverige men utgår från vårt huvudkontor i Sölvesborg.



Din bakgrund/Dina egenskaper
För att lyckas i rollen drivs du av att göra affärer genom långsiktiga relationer. Vi ser att du har ett par års erfarenhet inom försäljning mot företag. Du har även jobbat med projektering och ansvarat för hela processer. Vi ser det som väldigt meriterande om du har en bakgrund eller utbildning som omfattar affärssystem eller har koppling till företagsekonomi. Du har också god förståelse för hur affärssystem fungerar och känner dig trygg med att efter en tid rådge, utbilda och utveckla våra kunder.

Vi lägger stor vikt för dina personliga egenskaper. Som person har du ett självledarskap, god social förmåga och är öppen för plötsliga förändringar under din arbetsdag. God samarbetsförmåga är en egenskap som utmärker dig och även att du är serviceorienterad och trivs med att stötta både kollegor och kunder. Du utstrålar positivitet, stabilitet, trygghet och är en ärlig och pålitlig person. Vidare motiveras du av att ta fram lösningar och förslag och kan fatta egna beslut i det dagliga arbetet. Du har goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift.


Information och kontakt
Känner du att du är rätt person så sök omgående då vi har löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan senast den 4 april 2022.

Du utgår från vårt huvudkontor i Sölvesborg. Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning hos Applied Systems AB.

För mer information kontakta konsultchef Zanna Persson på 0451-70 74 82.


Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Andersson
0381-480 951
Elof Jansson
044-590 65 04
Lars Berntsson
044-5906505
Dan Samuelsson
044-590 65 01
Stefan Johansson
0417-77 99 81
Petter Bengtsson
0417-77 99 83
Catharina Holgersson
0417-77 99 82
Stefan Johansson
0417-779981
Andreas Håkansson
044-590 65 07
Petter Bengtsson
0417-779983

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 4 april 2022

Besöksadress

Järnvägsgatan 2
None

Postadress

Götgatan 1
Kristianstad, 29133

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

Brf-utvecklare ekonomi

Brf-utvecklare ekonomi

13 november 2024

22 november 2024