OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På BonZi personligt stöd arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?
Om tjänsten
Vill du vara med och skapa framtidens personliga assistans tillsammans med oss? Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, utveckling och vars hjärta klappar för omsorg.
Nu söker vi en kundansvarig till vår kontor i Stockholm. Hos oss arbetar du i ett team med kollegor som stöttar och guidar varandra i det dagliga arbetet. Vi strävar efter att ha ett professionellt och varmt klimat i vår arbetsgrupp där kunden alltid står i fokus. Vi strävar även efter att alla våra anställda, från assistent till kundansvarig, ska ha en god arbetsmiljö och en bra och hållbar arbetssituation som gör att de trivs.
Du har ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Som kundansvarig är du kontaktperson för kunden och närmsta chef för de personliga assistenterna. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. kontakt med kunder, social dokumentation, kvalitetsarbete och aktiviteter, rekrytering och bemanning, externa kontakter som Försäkringskassa och god man, lönerapportering och administration av assistanstimmar. I chefskapet gentemot assistenter ingår t.ex. att hålla i personalmöten, utveckling- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete och konflikthantering. Med din kunskap och med ett personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet för våra kunder och till att våra assistenter känner arbetsglädje, stolthet och lugn i sin arbetssituation.
Om dig
För att lyckas väl i rollen har du har tidigare erfarenhet av personalplanering och arbetsledning. Du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt till ditt arbete och du gillar att ta initiativ och driva förändring som leder till förbättring och utveckling. I din roll har du kunskaper kring ekonomi. Din kommunikativa förmåga är pedagogisk, lyhörd och effektiv. Lika så har du en god förmåga att planera, följa upp och utvärdera. Som person är du ödmjuk, prstigelös och brinner för att ge den bästa omsorgen till kunder.
Du ska inspirera dina medarbetare till nytänkande och utveckling och du skapar möjlighet för andra att ta mer ansvar och vara med och påverka beslut. Genom ditt ledarskap får du andra att vilja, våga och växa.
Du innehar B-körkort
Om oss
Bonzi personligt stöd är ett företag som administrerar personlig assistans, boendestöd ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck. Vår värdegrund bygger på en humanistisk bas som speglar vår tro på människors förmåga att utvecklas i grupp och som individ. Friskvård ligger oss varmt om hjärtat, vilket vi på olika sätt sprider till såväl våra kunder som vår personal.
Hos oss finns idag bred kompetens i form av sjukgymnast, socionom, social omsorgare samt medarbetare med tidigare ledarroller och duktiga administratörer.
Omfattning:
Tjänsten är på 100% och är placerad i Stockholm.
Tjänsten innebär en del resor för kundbesök och arbete utanför kontorstid kan ibland förekomma.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta VD Kristian Wedlin Kristian.wedlin@bonzi.se alternativt 08-588 926 00.
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning.
Kollektivavtal: Vi har självklart kollektivavtal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Anett Zian Nyhuus
0858892604