OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VILKA ÄR VI?
Hos oss på JSC är vi övertygade om att människors inre drivkraft slår yttre påbud alla dagar i veckan. Därför sätter vi stor tillit till våra medarbetares omdöme och förmåga att fatta egna beslut. Vi vet även att arbete och privatliv samspelar och påverkar varandra.
Våra medarbetare har därför den stora friheten och ansvaret att arbeta på det sätt som passar deras livssituation bäst. Att du har stort utrymme att fatta egna beslut betyder dock inte att du står ensam – vår arbetsplats kännetecknas av prestigelös hjälpsamhet. Vi tror nämligen att prestationskrav och medmänsklighet kan – nej, bör – gå hand i hand.
VAD ERBJUDER VI?
Vi har modet att säga att medarbetarna är viktigare än kunderna, för vi är övertygade om att nöjda medarbetare skapar nöjda kunder. Som en del av vårt gäng får du därför tillgång till en rad olika förmåner. Frukost varje dag, ett rejält friskvårdsbidrag och tjänstepension är bara några av dem. Hos oss har dessutom alla medarbetare, oavsett roll, möjlighet att skaffa förmånsbil.
På JSC anpassar vi mål och förväntningar för att ge förutsättningar för våra medarbetare att utveckla sin kompetens, för vi älskar att se andra lyckas!
”Det hände något med mig när jag klev innanför dörrarna på JSC. Jag kände direkt att det här är en arbetsplats jag vill jobba på.” Frans Börsbo, HR-ansvarig
I rollen som kundansvarig hos JSC kommer du arbeta långsiktigt med flera utvalda större kunder. Du utgår från kunden och kundens önskemål för att sedan, tillsammans med dina kollegor, tillhandahålla den bästa lösningen och samordna leveransen. I denna roll säkerställer du att kunden får det fokus som krävs för att över tid säkerställa en god affärsrelation. En ledstjärna i ditt arbete är att kunden ska ge oss högsta betyg vad gäller förtroende, för att vi alltid agerar i kundens bästa intresse.
DETTA KAN DU.
Vi vet att din bakgrund och erfarenhet kan se olika ut, det tycker vi bara är spännande. Det är just våra olikheter som gett oss möjlighet att skapa vår unika organisation. Kanske har du hittat hit för att du älskar kundrelationer och har ett starkt intresse för IT och utveckling, kanske är du en IT-konsult eller IT-ansvarig för ett bolag men är redo att ta ett kliv för att arbeta bredare och mer affärsinriktat.
Du som söker har möjligen en helt annan bakgrund som vi inte tänkt på, det viktigaste är inte vad du har gjort, utan vad du faktiskt kan!
Har du en bred och gedigen förståelse för IT och en stark drivkraft att aktivt bidra till kundens strategiska verksamhets- och IT-utveckling? Har du dessutom tidigare erfarenhet av affärsmässiga relationer och vana att genomföra och följa upp olika typer av kundaktiviteter? Välkommen med din ansökan!
DETTA ÄR DU.
Du är du och det vill vi inte ändra på. Vi letar inte bara efter kompetens, vi letar efter en person som trivs och vill verka i en processorienterad organisation där kunskap, ärlighet och långsiktighet står i fokus. Vi hoppas att du som söker dig till oss vill vara en del av den häftiga resan vi har framåt!
För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du är en person som vågar säga vad du tycker och tänker. Dina åsikter hjälper oss att utvecklas både som bolag och som individer.
Du kommer arbeta i en organisation som kräver sin struktur och till din fördel har du ordning och reda omkring dig. Självklart älskar du försäljning och kundrelationer, du är affärsmässig genom hela processen och har förmåga omsätta kundbehov till våra kunderbjudanden.
BRA ATT VETA.
Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning.
Placeringsort Nässjö. Resor tillkommer i arbetet.
Visa ditt intresse snarast, urval sker löpande.
Vid frågor, vänligen kontakta Erica Lindau, 0761-63 02 12, eller Rebecca Frödekrans, 070-790 64 45.