OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aros Kapital är specialiserade på finansiella tjänster till företag såsom företagslån, fakturaköp, leasing och spar. Våra kontor finns i Göteborg, Stockholm, Oslo, Örebro och London. Vi som arbetar på Aros är drivna, målinriktade och engagerade. Arbetsklimatet genomsyras av högt tempo och framåtanda. För att trivas här bör du vara likasinnad och drivas av ambition, passion och arbetsglädje.
Nu söker vi efter dig som vill ha rollen som Kundansvarig och stötta vår spar-avdelning. Rollen är en administrativ och serviceinriktad roll som utgår från vårt huvudkontor i Gårda, Göteborg.
Arbetsbeskrivning
Tillsammans med din kollega på spar-avdelningen tar ni hand om och ansvarar för Aros kunder vid frågor och rådgivning. Arbetet innebär bland annat både kundkontakt både via telefon och mail, samt en del administrativa arbetsuppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter är:
• Svara på inkommande samtal och mail
• Enklare bokföring
• Hantering av ansökningar och övriga kundärenden
• Hantering av kunduppgifter och kontroller
• Kontakt med externa samarbetspartners
• Administrativ support för diverse ad hoc uppgifter
Vem är du?
Du brinner för att leverera kundservice i världsklass, arbeta strukturerat och har lätt för att ta till dig nya uppgifter och system. För att lyckas i rollen bör du ha minst ett års erfarenhet inom kundtjänst eller rådgivning. Likaså bör du ha tidigare farenhet inom administration samt har en god datorvana. Du bör även ha fullföljt en gymnasial utbildning.
Det är viktigt att du har god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift då vi har kunder både inom och utanför Sverige. Du tycker om att samarbeta med andra samtidigt som du är självgående och tar eget initiativ. Det är även viktigt att du är prestigelös, lösningsorienterad, trivs i att arbeta i ett högt tempo, är nyfiken och sprider en positiv energi bland dina kollegor. Vi ser att du har förmågan att alltid tänka ett steg längre, se helhetsperspektiv och kan bygga goda relationer.
Vad erbjuder vi dig?
Du erbjuds ett spännande arbete i en härlig fartfylld miljö där prestationer uppmärksammas och där både din och bolagets utveckling är viktig. Du blir en del av ett motiverat gäng där du får utrymme att driva på förbättring!
Vi erbjuder förmåner så som ett generöst friskvårdsbidrag, privat sjukvårdsförsäkring, frukost och massage på jobbet. Vi välkomnar dig till vårt helt nybyggda kontor med fantastisk utsikt på 26:e våningen i Gårda i Göteborg, där utmanande och roligt arbete varvas med mycket aktiviteter, härliga kollegor och en schysst företagskultur.
Låter det här som nästa utmaning för dig? Skicka gärna in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 12 februari, men då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Bra att veta
Omfattning: Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid, med inledande provanställning (6 månader).
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Lön: Enligt överenskommelse