Kundansvarig

Kundansvarig

Arbetsbeskrivning

Vi är Dream, vi vill vara med och skapa framgång för alla - våra kunder, medarbetare och vårt företag. Hos oss är inspiration och glädje lika viktigt som hårt slit. Vi värdesätter att arbeta tillsammans i en flexibel och inkluderande miljö, för att uppnå mål gemensamt.

Vårt mål är att erbjuda den bästa e-fulfillmentlösningen för e-handlare. Detta gör vi genom ett egenutvecklat WMS, mycket kunskap och viljan att hela tiden utvecklas. Tillväxt är i vårt DNA och något vi lever med. Nu står vi inför nästa spännande resa då vi ska skala upp än mer. Sedan 2021 är vi en del av Bring vilket bäddar för stordåd.

Vi söker nu en Kundansvarig som vill vara med och skapa långsiktiga relationer med våra kunder.



Om tjänsten

Som Kundansvarig arbetar du med våra kunder och skapar så bra förutsättningar som möjligt för en lyckad daglig drift. Våra kunder finns främst i Sverige, men även några utanför.

Uppdraget för teamet består i att vårda och underhålla relationen med våra kunder. Det görs genom uppföljningsmöten där strategier och åtgärdsplaner tas fram som därefter ska genomföras.

Som Kundansvarig är du även med vid uppstart av nya kunder, kunder som precis signat avtal och valt att arbeta tillsammans med Dream. Du kommer utveckla och bygga långsiktiga relationer med kunden för att driva lönsam tillväxt, med andra ord inget sälj utan istället löpande underhåll. Utöver det kommer du att driva projekt tillsammans med teamet.



Om dig

Vi söker dig som brinner för att bygga och utveckla långsiktiga relationer. Vi ser gärna att du är driven och vill vara med och utveckla hur vi arbetar. Din positiva inställning sprider energi till teamet och bidrar till ett gott samarbete.

Som person tar du egna initiativ och har ett driv med fokus på att nå mål och resultat. Du har ett stort engagemang för att hjälpa kunden på bästa sätt och du ser möjligheter i varje utmaning. För att lyckas i rollen behöver du vara kommunikativ och lyhörd gentemot våra kunders behov.

Du har:

- Tidigare erfarenhet av logistik, 3PL-verksamhet, lager eller e-handel.

- Tidigare erfarenheter av kundrelationer

- Goda kunskaper i Office-paketet och är flytande i svenska språket (tal och skrift).

- Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter.



Praktisk information

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad i Borås.

Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi förbehåller oss rätten att utföra bakgrundskontroller på slutkandidater. Frågor kring tjänsten välkomnas till Johanna Göhle på 0760-301777. Vid frågor om rekryteringsprocessen kontaktas Julia Rudh på mail julia@dreamlogistics.se eller 0733-663046. Sista ansökningsdag är 23 april.

Välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa just dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DreamLogistics
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2023
  • Ansök senast: 23 april 2023

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024

28 november 2024

28 november 2024